Wij hebben 1 a 2 matrassen, iig nog een luchtbed en nog een bank over
Junip
Geplaatst: 14-01-09 00:33
Tellie schreef:
Voor mij zou het handigste zijn om in Utrecht te blijven slapen. Dan kan ik gewoon de tram terug naar huis nemen enzo. [***], had jij nou nog slaapplaatsen?
Jah ik moet even kijken met mn pa, en ik wil dan wel weten wie
Grote kans dat Ilse en ik gewoon rond half 1 de tram weer terug naar IJsselstein pakken trouwens, dan kan ik de volgende dag ook nog gewoon naar de paarden enzo, tenminste, een beetje uitgerust naar de paarden.
Is het niet gewoon slim om die datumprikker gewoon door te sturen, ook al komen er telkens nieuwe mensen bij enzo. Anders kunnen we tot volgend jaar blijven wachten geloof ik.
idd en dan zetten we de meest aangeklikte otpies gewoon hier neer , als iemand dan nog extra mee wil dan kan die persoon zijn/haar naam daar gewoon bij zetten
Goed, dan ga ik nu de datumprikker maken en opsturen naar de adressen die ik heb Wist zelf ook niet goed in hoeverre ik nou moest gaan wachten op iedereen
Tellie
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-09 15:04
Ik heb 'm ingevuld. Haha, maakt niet uit. Zoiets dacht ik al, dus denk van ik zeg het maar.
ik heb hem ingevuld komt hier de datum straks te staan ? hoop dat ik dan kan
_Tara_
Geplaatst: 15-01-09 15:38
Calanddra schreef:
Ik heb m niet ontvangen
Niet? Verd.omme... Wacht ik zal jou de data dan even pben. Heb 'm trouwens wel echt naar 't goede adres gestuurd... Staat ie niet bij je verwijderde items ofzo? Of hoe heet die map in hotmail Ongewenste berichten.
_Tara_
Geplaatst: 15-01-09 15:42
Carlijn__ schreef:
ik heb hem ingevuld komt hier de datum straks te staan ? hoop dat ik dan kan
Je kunt ook tussendoor zelf steeds even kijken wie 'm al ingevuld heeft en wie wanneer kan. Maar sowieso post ik hier natuurlijk uiteindelijk de datum
Op dit moment kan op za 21 feb en za 7 maart iedereen die de datumprikker tot nu toe heeft ingevuld. 5 mensen hebben 'm namelijk nog niet ingevuld maar ik dacht, zet toch al ff de data neer waarop tot nu toe iedereen kan
Sanne Wil je 'm wel gewoon goed invullen? Hmmmm dat tweede zit wel wat in. Om 18.00 is natuurlijk best laat... Zeker als Jenn dan rond die tijd pas op centraal is. Moeten we even kijken.