[BESLOTEN] Fjordenweekendje op de Veluwe.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

aalstreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 15:18

wat tof!

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 16:08

van die trauma's wist jij ook af? Waar komt hij vandaan? Zoiets lijkt mij ook wel wat! Super dat je er wat aan hebt gehad!

Dott

Re: [BESLOTEN] Fjordenweekendje op de Veluwe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 16:59

Een deel wist ik wel, een deel niet. Zo kon hij me vertellen dat ze ooit een klap op dr bekken heeft gehad, ze waarsch ergens een veulen heeft rondlopen of is geprobeerd te dekken, dat ze ooit haar hoofd of heeft gestoten of ook een klap erop heeft gehad omdat een bepaalde aanhechting in haar schedel niet goed was (als ie erop tikte schoot ze omhoog). Echt heel bijzonder.
Hij komt zelf bij rotterdam uit de buurt maar gaat door heel nederland. Kan hem echt aanraden. Hij heeft me ook oefeningen meegegeven (achteruit aan de hand bochtjes maken) die ik kan doen om haar achterhand stabieler te maken.. Echt supertof :) Heeft ook nog even gekeken of mn zadel nog goed lag :) En dat lag ie gelukkig nog :)

aalstreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 21:08

oh wat vind ik dit gaaf klinken !!! _/-\o_
Ik hoop dat je er wat aan heb.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 21:49

Ja was het ook. Hij nam ook alle tijd om alles uit te leggen, gezien ik 2 jaar DA assistente heb gedaan ligt mn interesse daar heel erg in het medische, dus hoe hij dat uitlegde enzo.. echt top.
Heel veel geleerd ook :)

Hoe was jullie dag dames?

XXXX2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 22:35

Klink goed die osteo!

En wat een geweldig vlekkenpaard, hoe heet ie eigenlijk?

Hier gewerkt vandaag. Vanavond nog ritje gemaakt. En dierenarts gebeld voor de shet van een meisje dat m hier vlakbij heeft staan. Dier had ergens met dr voorbeen in vastgezeten, bloedde als een rund zeg. Ze waren m al in de soda aan het weken, dat was goed van ze. Da heeft het rondom de verwondingen geschoren en het leek niet echt diep te zitten, maar beestje wil er niet op staan. Beestje krijgt metacam (pijnstillend en ontstekingsremmend).

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 23:33

Hmm naar zeg.. in draad ofzo?
Meneer vlekkenpaard heet Zac :)

Wel leuk dat ie door jullie ook allemaal 'goedgekeurd' is ondanks dat het geen fjord is xD
Ik ga woensdag naar het dolfinarium :) hahahah heel lang geleden voor mij.

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 07:03

ik vind hem ook heel cool Lianne! 'T is je zo gegund! Heerlijk van genieten! Ook stoere korte Maar krachtige naam! Daar wil ik ook weer eens heen dolfinarium, is voor mij ook zooo lang geleden. Hi Hi. Oh jakkie Hoop dat de shet weer snel erop wil staan! Archy had van de week dikke slaanderij met een belgisch blauwe kont fjord! Naar beestje! En ik ben moe. Heb maar half uur geslapen.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 09:58

Oh hoe dat dan? Uit geweest? Ik ben ook moe.. kon vannacht niet slapen.. en dan is half 8 weer heel vroeg.

Ja ik ga gewoon lekker rustig de tijd nemen om hem verder te beleren, het heeft geen haast en liever goed en rustig dan gehaast en iets fout doen :)
Hmm, alles wel goed met Archy verder?

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 10:57

Ja groot gelijk lekker alles in alle rust doen en er de tijd voor nemen. Nou dat andere Fjorden beest vond 't grappig om archy ff flink te trappen in 't land, gewoon zomaar! Archy dus ook in de ankers en achter uit trappen. Archy heeft gelukkig niks. Maar hij heeft die andere wel open getrapt bij beide achter benen. Ik kon vanacht niet slapen omdat ik lek geprikt werd en de hele nacht gezoem om me heen had. Blegh.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 11:25

Oh irritaaaaaant! Een ventilator aan zetten werkt vaak heel goed!

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 11:27

oh oké! Thnx voor de tip! Die had ik aan Maar voordat ik zou slapen weer uit gedaan. Whaha.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 11:32

hahahahahahaha xD Gewoon lekker aanlaten dus.
Pff.. sommige mensen willen ook niks van je aannemen he? De moeder van mn ex wil een auto, prima, wij op zoek naar een auto. Suzuki alto, maar hij moest wel blauw zijn.. dus wij een aantal goeden gevonden, zouden we vandaag op pad gaan (bij 3 kijken). Belt mn ex net, ja gaat niet door zijn moeder heeft een daihatsu move op het oog en daar kunnen we om 3 uur heen... uhm.. oke.. ter illustratie.. dat ding is nog niet eens 1,5 meter breed en zijn moeder... tsja.. slank, volslank en mollig zijn op haar zeker niet van toepassing.
Nou heeft mijn stalgenoot zo'n move en daar heb ik meer dan eens ingezeten.. mijn conclussie: dat past niet!
Maar ze wil per se kijken.
Dus nu zit ik tot 3 uur uit mn neus te eten, terwijl ik ook met kennissen mee had gekund naar de Apenheul.. maar ik had gedacht dat we vandaag de hele dag op pad zouden gaan.

Ben benieuwd naar haar gezicht vanmiddag als ze er achter komt dat die stoel net breed genoeg is voor mij... xD
Tis trouwens verder een schat hoor.. maar een beetje eigenwijs xD

aalstreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 12:13

nou lekker dan lianne. :roll:

Ik hoop dat het snel wat beter gaat met die shet, baasjes zullen wel flink geschrokken zijn.

Soms is er ook gewoon niets te begrijpen van wat er in een fjordenhoofd omgaat Marjan.

oeh ik heb vannacht ook last gehad van een mug zeg _-:(
En heb nu last van de bulten, grrrr wat haat ik muggen.
En steekvliegen trouwens ook, zie de bloedstroompjes af en toe van mn paard af komen.

Ben al een tijd niet in het Dolfinarium geweest.
Was vroeger altijd wel leuk.
Vind nu de dierentuin vaak wat leuker maar ik denk dat ik gewoon wat meer met landdieren heb :D.
maar ik wens je wel heel veel plezier het is te hopen dat je er een beetje lekker weer heb.

De apenheul ben ik nou echt nog nooit geweest.
lijkt me wel erg leuk, jammer voor je dat dat niet doorging.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 12:18

Tja ach ja.. soms moet ik gewoon ff zeuren hahahaha xD
Nog 5 nachtjes slapeeeeen :D

Jij nog plannen Saskia?

marjan1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 13:22

apenheul is erg leuk! Emmen raad ik af! Irri die rot muggies hè saskia! Dat andere Fjorden beest deugt niet helemaal. Kan zo'n naarling zijn. Kreeg net een berichtje van stalgenoot of 't wel normaal is dat archy zijn mest er letterlijk heel hard uit spuit! Vaag. Ha Ha Ha Lianne dat word dus leuk straks! Zie 't al helemaal voor me! Hi Hi. Maar jah wel balen dat je planning nu anders loopt.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 13:55

Ach ja.. kan gebeuren. Leedvermaak maakt een hoop goed xD

Hmm dat soort berichtjes krijg ik nou nooit van stalgenoten xD

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 15:50

Hmm, verandering in de plannen.. Zac komt later :( maaaaaar... ik ga 2 weken op hun huis passen ^^
Niaff gaat mee, die kent alles daar al dus ik verwacht dat ze na 2 dagen wel wat kalmeert :)
Toch nog vakantie voor ons. Vind het heel leuk.. en spannend, want het is in duitsland en zoooo geweldig is mn duits niet.. maar goed ^^

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-12 16:06

Haha als je hulp nodig hebt geef je maar een gil.
Mijn Duits is verre van slecht ;)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 16:12

Ik kom wel een eindje :) maar niet heel erg ver xD

aalstreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 16:23

nee niet echt plannen, ben net klaar met de post. Vanavond nog ff naar de paarden, denk dat ik Jul nog ff ga longeren. Ik hoop dat mn zadel snel komt dan kan ik lekker gaan rijden. Rijd nooit zo vaak maar nu het niet kan (kan natuurlijk wel zonder zadel maar dat is ook niet alles) krijg ik ineens zin om te rijden :') .

haha buurmeisjes zijn paardje en riddertje aan het spelen, hoor ze hinneken in de tuin, schatig.
Had van mn stalgenoot gehoord dat in de serie floris en Sindala, Sindala op een fjord rijd. Heb gister ff gekeken op internet en idd. prachtig gezicht. :D

Ik snap dat je al aan aftellen bent Lianne, het is een prachtig beestje en volgens mij ook erg lief.

aalstreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 16:29

nou ja, iemands stal lenen voor een tijdje is toch ook leuk, dan heb je Zac nog steeds bij je , of staan hun paarden niet bij huis ? mijn duits is gewoon slecht, versta ze nog wel redelijk maar terug praten := .

Ja muggen zijn heeeeel vervelend. gelukkkig kunnen we in oktober met zn alle op ze vloeken. ;)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 16:45

Ja hun paarden staan bij hun thuis, maar das pas over 2 of 3 weken.
Pff, nu hebben andere buren ook opeens lopen zaniken, ben ik nou echt zo'n slechte buur of word hier gewoon een spelletje gespeeld

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-12 16:58

Haha dat heb ik ook, nu wil ik rijden :P
Ik heb wel dat leenzadel maar toch :+

aalstreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 17:03

haha dan zal je zien dat als mn zadel er is het weer omslaat. _O-