27e iemand anders zou ik ook kunnen, 28e moet ik jureren… Ideeen vind ik lastig… hoe dan ook beetje centraal in Nederland zou fijn zijn! Mag ik eigenlijk wel mee met mijn M2 paard?
Ik heb t weekend van de 11e ook wedstrijd... Misschien dat mensen ideeën kunnen aandragen van iemand anders waar ze n clinic bij willen rijden in sept?
normaal is vrijdag voor mij geen probleem, alleen de 26 september kan ik niet. in het weekend zal even afhangen van welke datum er nu definitief gekozen wordt. Mocht het iemand anders worden dan Alex, dan zal ik ook even moeten kijken naar de reistijd. (qua lesgeven ben ik overal voor in!)
Ik sluit me aan bij Carolien. Ik kan van iedereen wel wat leren denk ik. Afhankelijk van de locatie ben ik erbij.
roosje78
Geplaatst: 30-07-14 08:26
Janine van Twist? Die was mijn instructrice tijdens de jurycursus en kijkt ook proefgericht. Al zouden we dan wel zelf op zoek moeten naar een accomodatie.
Janine geeft geen les,ze zegt dat ze daar niet geschikt voor is. Francis Verbeek misschien?En er dan een proefgerichte clinic van maken? Henriette Smits is ook leuk!
Over Anoek Hansen heb ik ook wel goede berichten gehoord. http://www.anoukhansen.nl/ lijkt dit jullie interessant? Dan wil ik haar wel een keer bellen om te vragen wat het kost etc.
Ik ga niet mee, maar wilde nog wel even meedelen dat Francis Verbeek erg fijn les kan geven! Ze komt hier namelijk ook elke paar maanden om clinics te geven
roosje78
Geplaatst: 31-07-14 08:30
Francis lijkt mij ook wel erg leuk! Amber, ken jij haar? Misschien dat jij een mailtje er aan wilt wagen?