Ik hoop straks ook weer de training op te kunnen pakken Nieuw beslag voor Jim, nieuw zadel... Moet goedkomen. Heb hier vandaag een stuk van de wedstrijd route gezien, baal zo dat ik hem morgen niet kan rijden....zo mooi... Dat moet lukken volgend jaar.
aalstreep
Geplaatst: 11-08-12 18:28
snap ik.
Dott
Geplaatst: 11-08-12 19:30
Ahw, echt hoor.. hij is zooo leuk nog wel een beetje een donderstraal, maar dat mag ik wel gewoon goed duidelijk zijn Heb hem gelongeerd, ging erg goed op een beetje miscommunicatie na.. maar ja, dan merk ik weer dat ik niet veel met jonge paarden heb gewerkt en even zoekend ben. Daarna er nog even opgezeten voelde wat onstabiel en t is heel raar om op een paard te zitten wat nog geen hulpen kent, maar ik denk wel dat dat goed gaat komen allemaal ^^ We gaan even wat afspraken op papier zetten en volgende week zondag komt hij waarschijnlijk
Vanochtend even gereden met ido voor het te heet wordt. Nu de jongens bezig houden terwijl Bart zand aan het scheppen is. En straks even uurtje zwembad, daarna naar verjaardag en dan door naar mn moeder dan eten we daar
Tja, het is geen Fjord.. maar hij is wel heel erg leuk
oh zwembad, lekker Ik heb vanmiddag ook nog een verjaardag, vriendin van me was eigk gister jarig maar toen was ik gesloopt. Dus ga ik vandaag nog even heen en daar ook eten.
@Saskia, hoe is het nu met bessy? Ik zette toevallig vandaag mijn magnesium chelaat te koop op mp en toen moest ik opeens aan haar denken, is dat niet wat voor haar? Tis niet je eigen paardje dus dat maakt het wat lastiger.. maar toch
AAAAAAAAAAAAAAAAH volgens mij heb ik heel wat gemist??!! Heb je dat paardje nou gekocht Lianne??! Hij is wel heel leuk zeg!!
Ik werk zoveel de laatste tijd, en ik probeer het topic bij te houden op m'n mobiel. Maar volgens mij mis ik heel wat!!!!!!!! Veel plezier nog Sandra!
Net lekker op buitenrit geweest met Aag. Ging echt heel goed !!
Dott
Geplaatst: 12-08-12 16:05
Haha, ja ben daar gister nog een keer wezen kijken, gelongeerd, 'gereden' en gewoon lekker getut. Tis geen fjord en kan niet zo veel als ik eigk zou willen, maar hij is wel heel erg leuk en heeft wel potentie om te worden wat ik graag wil, hij is nog jong dus kan nog jaren mn maatje zijn. En ik kan met de eigenaar gewoon een goede regeling treffen, ook met proefperiode enzo dus
Leuk Femke ^^ zag de foto al
aalstreep
Geplaatst: 12-08-12 16:15
Met bessy gaat het weer goed die is weer de oude gelukkig. Wouw !!! Ik vind hem echt heel mooi lianne. Wat zit er nog meer in behalve tinker ?
Zijn moeder is een kruising haflinger met tinker, zijn vader is onbekend, maar waars iets minder barock in elk geval want hij heeft wel een elegant hoofdje. Vooral die laatste foto Zie al helemaal voor me over een paar jaar, misschien een keer een crossje rijden ofzo..
Silence
Super gaaf Lianne!! Gefeliciteerd!!! Wat fijn Saskia, dat Bessy weer helemaal de oude is! Hihi, jammer hè dat weekendjes altijd zo snel gaan Sandra.. Maarrr.. je gaat al bijna weer naar Boszicht!
Silence
Mja ik ben er heel blij mee, voelt nog heel onwerkelijk en wak zei, tis jammer dat het geen fjord is maar ja om zn karakter en alle goede dingen aan de kant te zetten omdat het geen fjord is.. daar is ie te leuk voor!! Hoop alleen dak dan een evt volgende keer nog steeds wel mee mag ondanks dak geen fjord meer heb xD
deze gewoon meenemen! Hi Hi. Hij is echt heul leuk! Heb jij ook een troetel paardje mee! Ben jaloers sandra! Hi Hi. Heerlijk. Saskia Mooi dat 't met bessy ook weer goed gaat, gelukkig maar. Mooi dat jij fijn hebt gereden femke, moet je nog lang van die lange dagen werken. Ik ken 't probleem met mobiel op internet. Werkt voor geen meter. Die mobiel van mij pakt heel veel dingen met een hoofdletter. Ik heb vandaag met een vriendin een heerlijke bosrit gemaakt op haar pown. Kwamen britt ook nog tegen Whaha. Daarna naar die van mij geweest en cammy gereden en foto's gemaakt. Ben 't hele weekend ook al aan 't verjaardagen vieren en kroegen tochten aan 't lopen en twee onverwachte bbq's moesten ook nog ingepland worden.
Hahaha je bent er maar druk mee marjan xD Houd je van de straat. Ik moet vanaf morgen 2 weken werken zonder weekend, en morgen komt de osteo voor Niaff dus das fijn
ik ben vandaag nog vrij. Morg weer werken. En zie net dat er prachtig mooi weer aan komt! Grr. Ga vanmiddag naar de paarden, archy ff rijden. Succes met werken! En hoop dat niaff wat aan de osteo heeft!
Dott
Geplaatst: 13-08-12 11:25
Niaff heeft er meestal wel wat aan, ze loopt steeds beter over haar rug, maar haar si gewricht geloof ik die is elke keer niet zoals ie zijn moet. Dit is voor mij een nieuwe osteo maar mijn stalgenoot is er helemaal blij mee en zij is heel kieskeurig over wie er aan haar paarden zit, dus ik vertrouw er in dat dat wel goed zit En ik lees net heel veel goede verhalen
Michael Hamerslag (zo uit mn hoofd), is geen goedkope, maar goed helemaal met Niaff moet ik ook gewoon iemand hebben die de rust heeft en haar de tijd geeft, en wat ik overal lees doet hij dat en heeft ie respect voor het paard Dus das mooi Hij moet natuurlijk ook wel een pokke eind weg komen xD
Wow, dat was heel leerzaam, en goed voor mijn ego. Hij ging super met haar om, legde alles goed uit, en kon me vertellen over een aantal trauma's. Als Niaff me alles kon vertellen zou ik in shock raken denk ik.. Hij vind dat ik goed met haar bezig ben en goed naar haar 'luister'. Zo fijn om te horen