Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Queelens schreef:Hoezo moet je 'm vermommen dan Marlinda?
Ik neem altijd een schoudertas mee waar ik mijn camera schoudertas indoe als ik op shoot ga
als ik naar school ga heb ik mijn ubergrote rugzak maar die is echt te groot en te zwaar om morgen 'n hele dag te sjouwen + geen gezicht
Queelens schreef:Hoezo moet je 'm vermommen dan Marlinda?
Ik neem altijd een schoudertas mee waar ik mijn camera schoudertas indoe als ik op shoot ga
als ik naar school ga heb ik mijn ubergrote rugzak maar die is echt te groot en te zwaar om morgen 'n hele dag te sjouwen + geen gezicht
VisibreTeam schreef:Vienna heeft een humeur om op te schieten en ik heb een striem van een zweep op mn hoofd.
Word leuk morgen
GAM schreef:nou gis is helemaal geschoren en morgen ga ik haar wassen. Eerder heeft bij de van mij geen nut.
da pak ik haar helemaal in zodat ze ook een beetje wit blijft.
Maar alvast mijn excuses als ik de staart niet wit krijg
Sjolvir schreef:VisibreTeam schreef:Vienna heeft een humeur om op te schieten en ik heb een striem van een zweep op mn hoofd.
Word leuk morgen
Je moet een zweep ook niet gebruiken om echt mee te slaan....
VisibreTeam"
[quote="Sjolvir schreef:VisibreTeam schreef:Vienna heeft een humeur om op te schieten en ik heb een striem van een zweep op mn hoofd.
Word leuk morgen
Je moet een zweep ook niet gebruiken om echt mee te slaan....
Queelens schreef:GAM schreef:nou gis is helemaal geschoren en morgen ga ik haar wassen. Eerder heeft bij de van mij geen nut.
da pak ik haar helemaal in zodat ze ook een beetje wit blijft.
Maar alvast mijn excuses als ik de staart niet wit krijg
Die van jou is wit toch?
Als je wilt, mag je cowboy magic whitening shampoo lenen.
Moet je 't alleen wel op komen halen haha ik ben morgen tot 9 uur thuis
Ow en dat spul werkt
Sjolvir schreef:frankiej schreef:heb je met nieuwjaar geen goed voornemen gemaakt dan? "niet van het paard af vallen dit jaar".
Die is bij mij al mislukt..