Oh dames, als we bij Sandra op bezoek willen komen is misschien handig om daar wat over af te gaan spreken? Ik kan in feite elke dag (behalve 9 & 12 sept) wel na mn werk
En ik ben nerveus voor morgen.. hihi.. zit al helemaal te bedenken dak dan weer moet gaan kijke voor een zadel enzo, en dak dan misschien in okt niet zonder paard ben xD *dagdromen mag*
Silence
Haha ja normaal als we naar de Veluwe gaan is het altijd naar boszicht. Maar nu gaan we zomaar naar een andere camping. Erg hè
Ik had eigenlijk morgen met Jimmy onze eerste endurance wedstrijd. Maarja dat gaat nu niet door, maar de camping was al gereserveerd dus daar gaan we wel gewoon heen.
aan 't weer zal 't niet liggen op de veluwe! Heerlijk. Watc was dat met een bus dan? Of heb ik ergens overheen gelezen. Mooi dat je lekker gegeten hebt! Ik ben heul benieuwd Lianne hoe 't gaat vandaag!
Ja ik ben weer 3 dagen vrij! Ha ha. Zou gister na 't werk ff tot twee uur 't dorp in. Maar werd helaas half 5 dus nu beetje errug moe! Zal zo maar ff rijden. Hoef gelukkig niet te mesten, ze hebben lekker buiten geslapen!
Ah lekker ja.. ik hoef vandaag ook niet te mesten Weekend heb ik altijd echt weekend Zometeen langs stal mn cap ophalen.. gister vergeten -_-' En dan nog ff tanken en gaan... pff.. ik ben onwijs nerveus, heb altijd het gevoel dat ik ook beoordeeld word ofzo..
Silence
Ja het zadel en dat hij niet lekker liep. Is wel een heerlijk plekje hier, gaan we zeker nog eens heen met paard
Dochtertje van dat stalgenootje zat in die bus in Zwitserland.
aalstreep
Geplaatst: 11-08-12 16:49
En Lianne hoe is hij ?
Was gaan kijken bij eerste les van een klein meisje. Ze zat op een fjord. Alleen dat beest werd in zn kont gebeten en begon als een gek te bokken en slaan. Dus meisje helemaal bang en huilen, wou meteen niet meer op de pony. vond het zo sneu.
mn zadel is nog niet binnen, bah had daar stiekem toch wel op gehoopt.
aalstreep
Geplaatst: 11-08-12 17:36
wat is het hier stil.
Silence
Altijd rekenen op het langste Tegen mij is ook gezegd 4 tot 6 weken dus ga ik ook uit van minstens 6.
XXXX2015
Geplaatst: 11-08-12 18:09
En, lianne?
Zo, net terug van kinderboerderij en speeltuin. Erg vermoeiend.. haha. Straks misschien na het eten en als de jongens op bed liggen nog een rondje rijden. Ido moet in oktober wel een beetje mee kunnen komen natuurlijk.
aalstreep
Geplaatst: 11-08-12 18:20
Hahaha, niet te hard gaan trainen hoor dan houd Jul het niet meer bij die is een uhhh beetje uit vorm (beetje erg) .Hoop dat we met ons nieuwe zadel flink kunnen gaan trainen.