MarianneV schreef:Ga vooral door met spammen
Eens!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sanne_shelly schreef:PKfoto schreef:Wat een gave foto's, het vlinderkostuum is erg mooi zo in deze omgeving. Andere kostuum vind ik niet netjes bij de borsten zitten.
ik moet even namens mn vriend zeggen dat hij die borsten heel netjes vind en erg leuk om naar te kijkenvind dat zelf ook juist een hele mooie outfit
ben er wel jaloers op
Femke_Tweety schreef:Ccchanny, komt goed!
Zo hebben de eigenaren alleen maar langer plezier en voorpret en positieve spanning....!
regine schreef:Ja he, dat viel mij dus ook op. Ik heb dat met mijn schimmel zelfs. Op de ene foto is ze toch nog wat gelig , op de andere wat grijzig terwijl ze op de andere foto's echt wit is.
Gelig was ze zondag echt niet, had er hartstikke hard op geboend hahaha!![]()
Maar ondanks de verschillen vind ik echt alles wat voorbij komt prachtig!
Wat fijn Jolijn! Kan me voorstellen dat 'niks doen' je ook je neus een keer uitkomt!
En idd steeds fotos kijken is hartstikke leuk! Wat zou dr nou weer op staan
Robijntjah schreef:Jeps! Volgende week hopelijk alles regelen en de week erop starten. Ik werk trouwens in de psychiatrie! Met jongvolwassenen met autisme.
Haha Ja he? Zou 1 September beginner Zijn eigenlijk. Ook apart om je 1e salaris te krijgen terwijl je thuis zit
Ivonka schreef:regine schreef:Ja he, dat viel mij dus ook op. Ik heb dat met mijn schimmel zelfs. Op de ene foto is ze toch nog wat gelig , op de andere wat grijzig terwijl ze op de andere foto's echt wit is.
Gelig was ze zondag echt niet, had er hartstikke hard op geboend hahaha!![]()
Maar ondanks de verschillen vind ik echt alles wat voorbij komt prachtig!
Wat fijn Jolijn! Kan me voorstellen dat 'niks doen' je ook je neus een keer uitkomt!
En idd steeds fotos kijken is hartstikke leuk! Wat zou dr nou weer op staan
Dat komt ook dat mensen met verschillende witbalansen werken.
Ik hou van echte kleuren dus schiet op auto en kan dan eventueel achteraf nog wat aanpassen als ik wil.