Wanneer is dat rooster bekend Anouk? Moet namelijk zeker 12 ruiters bij elkaar hebben
Jonnekee
Geplaatst: 23-07-14 09:35
Ik kan waarschijnlijk ook niet ik heb geen vervoer, Anouk ( BETUWE )wist het nog niet en normaal rijd ik altijd met haar mee maar als zij niet gaat kan ik helaas ook niet
Janet, jammer dat het te ver is voor je. Ben super benieuwd naar je fries! Voor mij is t ook best een end, maar Vanquish is super chill op de trailer en houdt wel van een uitstapje.
Ruim 2 uren rijden voor een les met 3 personen in een uur vind ik net ff wat te gek Maar mocht er eens dichterbij een clinic zijn, dan neem ik mijn dametje graag mee!
Hopelijk krijg ik wel 12 leuke combinaties zover om mee te komen... Of het moet zo zijn dat ik het ook geregeld krijg voor 3 uur.... Even afwachten, de mail is in ieder geval de deur uit
Zou Jenny niet weer mee willen? Er zijn sowieso een hoop uit het HK topic die nog niet hebben gereageerd hier. Moet vast lukken om 12 man mee te krijgen!
Mochten jullie iemand tekort komen, wil ik ook wel graag mee heb hier volgens mij wel een paar keer gereageerd, ook in het hk topic, maar ik ben behoorlijk slecht in het bijhouden van dingen en verval dan vaak snel in een meelees rol dus ik lees alles uit jullie hk topic, maar ben er zelf niet actief. Snap het als jullie liever iemand anders mee laten gaan die wel actief is, maar als jullie echt iemand tekort komen bied ik me graag aan we zijn inmiddels wel zz-licht though
Daar ga ik niet meer in investeren qua les/clinic. Weet zelf ook goed wat allemaal nog beter moet maar aparte gebruiksaanwijzing bij dat dan weinig nut heeft, is paard wat andere benadering nodig heeft en dat kan dus thuis met eigenaar beter dan eenmalig bij iemand anders
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-01-24 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt
vur
Geplaatst: 24-07-14 17:22
Leuk dat jullie weer een clinic organiseren. Ik kom jullie graag (zonder paard uiteraard) aanmoedigen. Ik hoop dat het lukt om een mooi groepje bij elkaar te krijgen zodat het door kan gaan.
AnoukvW
Geplaatst: 24-07-14 19:13
Udo2001 schreef:
AnoukvW schreef:
Ik wil afhankelijk van m'n rooster van september!
Wanneer is dat rooster bekend Anouk? Moet namelijk zeker 12 ruiters bij elkaar hebben
Kreeg vandaag antwoord van stal van Silfhout... Wij zijn van harte welkom op vrijdagmiddag of zaterdagochtend. De zondag wil hij geen clinic's meer geven, jammer genoeg... Er is niet gesproken over het aantal ruiters. Daar moet ik dus nog achteraan, anders stel ik gewoon 3 groepjes van 3 voor... Het is €120 per uur excl 6% btw.. Dus zeg maar €127,50:3=€42,50. Ik stel zelf voor om vrijdagmiddag te gaan, lijkt mij fijner voor de mensen die van ver moeten komen! Ideeën zijn welkom!
Udo ga even overleggen op t werk... Ambre volgens mij is het 6% als je lest geeft op je eigen accommodatie en 21% als je bv ergens bij iemand thuis les komt geven