Haha, Sanne, en jij bent zo goed in selecteren he Niet dat ik het erg vind hoor, alle foto's zijn stuk voor stuk prachtig! Ben heel benieuwd naar wat je van Vado geschoten hebt!
Een ramp dan denk ik "goh ik kan die wel weg doen...." twijfel twijfel en dan doe ik het toch maar niet, want het is toch een mooie foto vreselijk.... maargoed, ook wel weer leuk ergens, hih
Wat een prachtige foto's toch... zou toch bijna zelf wel een keer met mijn paarden mee willen doen om zo'n mooie foto's te krijgen. Ik heb er nog eentje met Maartje & Cortana. Ben toch bang dat het weekend wordt voordat ik echt kan gaan bulken met selecteren & bewerken.
MS_eventing
Geplaatst: 02-10-12 23:12
Madieke
Geplaatst: 02-10-12 23:19
Even een uit probeerseltje van Jauke! Wilde eigenlijk de vleugels weer in de oude kleur terug brengen, maar vond dit ook wel grappig.. Beschermengeltje...
Ik baal er van dat ik nog steeds geen tijd heb kunnen maken om naar de foto's te kijken. Ik denk dat ik hier pas zondag tijd voor zal kunnen maken. Excuus... Normaal ben ik altijd veel sneller met de foto's.
Tweety is wel echt fotogeniek en een fijn model ofniet, zo komt het over op de foto's. Ja ik had er ook graag bij willen zijn, barokke paarden zijn altijd zo statig!
Ik heb een paar modellen "klaar" die zal ik proberen een dezer dagen online te zetten. Maar ik heb van t weekend pas weer echt tijd Er staan al wel een paar foto's op mijn Facebook.
Ja, elfje zit hier en daar beetje klem in jurk had ik ook gezien, maar ach... mij jurk zat een gat in.
Barokke paarden statig, hmmm, vind die van mij er meer snoezig uitzien, hoewel hij soms ook hele hautaine inderdaad statige blik kan hebben.
Robijntjah, niet zenuwachtig zijn, dat je wat mankeerd lijkt me meer dan duidelijk. Weet niet wat voor werk je normaal gesproken doet, geen idee of er aangepast werk voor je is op het bedrijf en of ze je dan komen halen met de taxi of zo. Maar denk niet dat de arboarts op het idee gaat komen dat je dozen gaat stapelen of zo.
Wat een gave foto's, het vlinderkostuum is erg mooi zo in deze omgeving. Andere kostuum vind ik niet netjes bij de borsten zitten.
ik moet even namens mn vriend zeggen dat hij die borsten heel netjes vind en erg leuk om naar te kijken vind dat zelf ook juist een hele mooie outfit ben er wel jaloers op