Marieke ..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
horsieslii schreef:Als ik mn paardje moet voeren enz. om 06:45/07:00. En anders als ik dat morgen nog niet hoef om 07:30.
Ik kom overigens met mn bril op, mn ogen blijven helaas maar dik en ik kan me lenzen echt niet in doen zo. Dus mij kun je denkik ook wat makkelijker herkennen
Marlinda schreef:LisaDijk schreef:Ik ben bang Dat we geen vervangend model kunnen vinden, dus we hebben denk ik in de 2e groep 1 model minder, mocht dat gebeuren, dan heeft iedereen tussendoor nog even een kwartiertje pauze, of je gaat in dat kwartiertje bij een ander model staan fotograferen als de andere fotografen die daar op dat moment zijn geen problemen mee hebben! mocht het toch nog wel lukken een vervangend model, dan blijft alles gewoon zoals het is!
Lijkt mij niet handig als je dan bij andere modellen gaat staanDan wordt 't misschien alsnog chaotisch, je kan dan beter gewoon een koek eten of geheugenkaartjes/ accu wisselen of de omgeving op de foto zetten of nog beter foto's van de fotografen in actie.
Cchanny schreef:Oke
Bij Alkmaar en opstreken heerst het namelijk erg
SSDesign schreef:Cchanny schreef:Oke
Bij Alkmaar en opstreken heerst het namelijk erg
Alkmaar is ver ver ver van hier![]()
http://www.weer.nl/nl/home/weer/wereldw ... orgen.html
Wow, 0% kans op regen. Echt geweldig dat het zo'n goed weer wordt...! Zou wat zijn als alles nu afgelast zou worden.
Zo heb even opgeschreven wie welk paard is... Dan weet ik hopelijk waar ik moet zijn steeds. Ik ben benieuwd of alles gaat werken met al die schema's, want een kwartier is echt niet veel per paard haha. Maarja met wat passen en meten moet dat wel lukken denk ik. Ben benieuwd of je elkaar niet in de weg loopt voor de foto's haha.
VisibreTeam schreef:Heeft er iemand een mooi (touw) halster voor Vienna? Ze heeft die van haar gisteren kapot getrokken