Ben eigenlijk nog maar net "actief" in het Z@ HK topic, maar n clinic lijkt me erg leuk! Wel beetje afhankelijk van de locatie. waar moet ik me op de lijst zetten?
Het is in Lunteren bij Alex van Silfhout, hier is al eerder een clinic geweest en erg goed bevallen! Dus komt er een vervolg. Er kan helaas niet op lang termijn geplant worden, dus hoop dat voor hun 28 september ook geen probleem is....
Ok leuk! Heb even op de routeplanner gekeken en dat is voor mij wel te doen, volgens de planner n uur en 10 minuten. Wat zijn de kosten voor deelname ongeveer?
Je rijd dacht ik met 3 per uur, en dan zijn de kosten €40 niet erg goedkoop maar wel te doen! En gezellig... Alex doet het graag, maar wil zeker zijn van 12 combinatie of 4 uur!
Ik ben een tijdje weg geweest, maar wil ook de huiskamer wel weer oppakken. Heb het even heel druk gehad, maar dat zal ik daar ook toelichten. Ik hoop wel op een plekje bij de clinic weer
De vorige keer was er een mogelijkheid om een box te huren/gebruiken. Misschien handig om dit ook door te geven als er mensen gebruik van willen maken?
Afhankelijk van in welke groep ik rijd kan ik bepalen of ik een box nodig heb of niet Als ik al eerste of laatste moet is een box wel fijn. Maar als ik in het midden moet kan Quiz daarvoor en daarna wel gewoon op de trailer blijven.
Lunteren is voor mij errrrg ver rijden.. Zonder trailer al bijna 2 uren, laat staan met. Wel jammer, want had me wel erg leuk geleken om jullie eens van dichtbij te bekijken