Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LisaDijk schreef:Zet hieronder jezelf in het lijstje als je met je paard komt en je nog geen dag/week/jaar label hebt maar er wel 1 wilt!
Zet je naam ook alleen in de lijst als je het niet zelf kan halen!
Naam - dag? week of jaar?
* Yvonne - dag
* Bernice - dag
* Daniëlle - dag
*Monique
* Nikki - dag
LET OP! voor het kopen van een kaart hebben ze gegevens nodig!
Naam ruiter, adres tel nr etc!!! mail dit naar mij! (lisa)
een label kost geld! degene die het gaat halen schiet het dan even voor, maar je dient het achteraf nog gewoon aan diegene te betalen!
een daglabel kost €1,-
een weeklabel kost €4,-
een jaarlabel kost €10,-
Courses schreef:Marlinda schreef:Hoe laat staan jullie eigenlijk op zondag?
Ik word om 8:10 opgepikt op Nijkerk, de trein van 7:46 daarheen, ehm, uurtje of half 7?
LisaDijk schreef:Zet hieronder jezelf in het lijstje als je met je paard komt en je nog geen dag/week/jaar label hebt maar er wel 1 wilt!
Zet je naam ook alleen in de lijst als je het niet zelf kan halen!
Naam - dag? week of jaar?
* Yvonne - dag
* Bernice - dag
* Daniëlle - dag
* Monique - dag
* Nikki - dag
* Tamara - dag
* Frank - dag
LET OP! voor het kopen van een kaart hebben ze gegevens nodig!
Naam ruiter, adres tel nr etc!!! mail dit naar mij! (lisa)
een label kost geld! degene die het gaat halen schiet het dan even voor, maar je dient het achteraf nog gewoon aan diegene te betalen!
een daglabel kost €1,-
een weeklabel kost €4,-
een jaarlabel kost €10,-
LisaDijk schreef:Ik ben bang Dat we geen vervangend model kunnen vinden, dus we hebben denk ik in de 2e groep 1 model minder, mocht dat gebeuren, dan heeft iedereen tussendoor nog even een kwartiertje pauze, of je gaat in dat kwartiertje bij een ander model staan fotograferen als de andere fotografen die daar op dat moment zijn geen problemen mee hebben! mocht het toch nog wel lukken een vervangend model, dan blijft alles gewoon zoals het is!