Haha Cap heeft al een pracht zoon dus ik doe mee haha. Karen, super Cappie fotos, dank je wel raakt het niet, gewoon echt super dank je wel dat je dr weer zo mooi hebt vastgelegd op beeld!!
Ach, hij mocht in ieder geval rollen! Vind hij altijd heerlijk, hij heeft gelukkig wel het fastoen niet ter aarde te storten als het niet de bedoeling is. Lekker zijn zwarte glim pakje vies maken, kwam vandaag nog een vrachtwagen lading zand uit. En zal de komende dagen ook nog wel.
Goedemorgen allemaal! Ben inmiddels al weer op kantoor. Wat een gave foto's zie ik voorbij komen zeg.
Gisteren maar op tijd naar bed gegaan. Voel mij vandaag al weer ietsje uitgeruster. Alleen zal het vanavond wel niet zo heel vroeg worden dat ik op bed lig...
Ik heb in principe maandag vrij gekregen dus hoop vh weekend/maandag ver te kunnen komen met de foto's.
Amable
Geplaatst: 02-10-12 07:54
Ook ik ben alweer even present op het werk. Heerlijk wakker worden met allemaal van zulke mooie foto's! Die liggende van Jauke en Gonnie vind ik ook schitterend! Ergens toch wel jammer dat ik mijn handen zo vol met Vado had, want ik had ook best foto's van buigingen en complimenten enzo met haar willen hebben, was denk ik ook erg mooi geweest, kan je een mooi plaatje mee maken. En Jauke doet het wel voor anderen, maar dan moet je wel weten hoe Maar goed, wellicht iets voor een volgende keer Dan kent Robin Jauke ook een stuk beter natuurlijk, dan kan zij hem wellicht ook eea vragen