Ja ik merk dat ik ook ga twijfelen, maar ja dan denk ik weer: - Sjelmar - Ze kunnen er zo pijnstillers in gooien en dan merk je niks/weinig - Ze kunnen je alles wijsmaken - T is kopen en meenemen, niet keuren - Er is nog een ander heel leuk paardje
Das mijn mantra Stel ik tref weer zo'n 'pechpaard' dan heb ik weer niks.. Daarnaast heb ik niet meer zo'n grote spaarpot als dat ik had..
Silence
Zit olympisch springen te kijken, zie ik de laatste ruiter voor NL gewoon bitloos springen.. vonk wel apart..
ook gezien ja met hackamore
aalstreep
Geplaatst: 06-08-12 20:22
Eigenaren die echt van een dier gehouden hebben zorgen wel dat het niet op de markt komt te staan. Zal altijd voorzichtig zijn met paarden op de markt kopen, tuurlijk kan er iets moois tussen zitten maar ook veel dat echt niet goed is helaas.
Verder geen plannnen voor deze week, gewoon werken en wat bij de paarden hangen.
Vandaag nog gereden? Mja, ergens ben ik het daarmee eens, aan de andere kant zijn er ook genoeg paarden die op mp niet verkopen en als je dan geldnood hebt..
aalstreep
Geplaatst: 06-08-12 20:49
maar is er dan ook niet een rede dat ze niet verkopen op mp .
ja, 5 min, begon precies te regenen en niet zo een klein beetje ook .
Hmm, hoeft niet altijd. kan ook vrpr zijn of gewoon geen interesse Ach, maakt ook niks uit, ik koop niks. Ga binnenkort weer eens bij de bonte meneer kijken, en eens longeren.. kijken hoe hij reageert.
Neu, heb wel een vossenvirus huhuhuh.. Mag ik volgend jaar niet meer met jullie mee Zat wel te denken, stel dat dat allemaal door gaat met die bonte (of een ander paard) en hij is een beetje makkelijk in de trailer te laden, dan kan ik hem wel gewoon meenemen.. ga ik wel troetelen als jullie rijden. Is goede ervaring, misschien stukje wandelen ofzo. Stal en wei is toch al geboekt.
Morghu! Klopt de Fjorden Haffies kruisingen enzo zijn wel leuk op de markt! Maar dan wel 't jonge spul van maximaal 3. Ik durf er ook niet een ouder beesie vandaan te halen. Veel te bang dat ie wat mankeert. Mooi dat alles goed gegaan is met je vader sandra. Ik moet dus ff kijken of ik dan vrij ben als dat NH weekend is. Was dat Gerco die bitloos sprong? Heb ik ook wel gedaan, is wel lachen! Hi Hi.