Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik 9 vd 10 namen die jullie noemen niet ken Ik verdiep me daar om een of andere reden nooit zo in. Anky en Edward ken ik en daar houdt het zo ongeveer mee op Maar ik ben echt overal wel voor in. Vind het gewoon leuk om op pad te gaan en iedereen (opnieuw) te ontmoeten!
Ik wil Laurens wel Had daar vroeger een crush op. Hahaha..
webster543
Geplaatst: 25-04-14 17:56
lienbono schreef:
Ik wil Laurens wel Had daar vroeger een crush op. Hahaha..
haha, ik ook een beetje... Hij is ooit twee keer naar mijn paard komen kijken die te koop stond. Ik reed bijna in de berm toen ik de telefoon op nam (wel met oortjes ) en een stem zei "Hallo, ik ben Laurens en ik wil graag eens langs komen om je paard te bekijken..."
Dus voor Alex hebben wij: -Lizette -Anouk -Jonne -Jenny -Sandra -Amber -Laura -Sharon -Nathalie
Omdat ik de vraag zag langskomen hoe het ook al weer zat bij van silfhout!
De kosten zijn €120,00 per 3 kwartier met max 3 amazones /ruiters en min 4 lessen en max 6 lessen. Ik kan je alleen niet zeggen of Alex alle lessen dan zal doen het kan zijn dat Diederik er ook een paar overneemt. Als jullie belangstelling hebben is het dan ook mogelijk op een vrijdag vanaf ongeveer een uur of 12 ?
Okee, dan zou ik wel gaan om de kosten te perken voor 3 per 45 minuten... Al is het wel duur. Maar om dan 4 lessen te vullen heb je 12 ruiters nodig, vrees dat dat niet haalbaar is.. Of wel?
Inmiddels heeft iedereen van mij een pb'tje ontvangen met daarin een persoonlijke link. Dit is de link naar de sfeer foto's, deze zal ik in goede kwaliteit ook mailen met de persoonlijke foto's zodat je ze niet stuk voor stuk hoeft op te slaan.
Hoop dat jullie een beetje blij zijn met mijn foto's, zelf ben ik iets minder tevreden namelijk Gelukkig in de zomer het geld bij elkaar om eindelijk een nieuwe camera te kopen (huidige is 10 jaar oud)
vur
Geplaatst: 27-04-14 12:17
Nou Tezzy, ik ben er in ieder geval heel blij mee. Met een nieuwe camera worden ze vast ook zo goed, dat je zelf ook super tevreden kunt zijn.