Nou, zo ga je ook niet met een gerust hart slapen. Pap belt net, zit nu in een taxi in Roemenië maar de chauffeur zegt dat ie het bedrijf niet kan vinden. Ze zijn op een pikdonker stuk..... Zal wel de waarheid vertellen maar helemaal gerust ben je dan toch ook niet.
Nou ben daar niet te zeker van hoor haha. Heb hem nog nooit zo zenuwachtig gezien als vanochtend en hij spreekt zijn talen ook niet goed. Maar komt wel goed, maar komt toch anders over als hij in bijvoorbeeld België zit ipv in een land als Roemenië
Inderdaad, kan niet ontkennen dat ik daar wel weer veel zin in heb om lekker lang vakantie te hebben
aalstreep
Geplaatst: 06-08-12 08:46
Goedemorgen dames . Bah naar Sandra, hebben ze het bedrijf inmiddels kunnen vinden ?
aalstreep
Geplaatst: 06-08-12 09:21
kan niet w88 op mn zadel, hoop dat ie er dit weekend al is . ik wil zo graag een rondje rijden op het zadel met goede boommaat en lekker inveten zadat hij mooi glimt.
Ben blij dat ik zwart besteld heb, denk niet dat ik het geduld voor bruin heb.
Haha Niaff heeft de kunst van het aantrekken en afstoten geperfectioneerd xD Maf ding. Paard van de stalbaas is helemaal 'verliefd' op haar, hinniken en showen voor haar. Sinds kort staan ze naast elkaar in de weides dus meneer altijd beledigd als ik haar weghaal. Gister zette ik haar terug in haar wei, meneer hinniken, zij terug hinniken (ken geen enkel ander paard waar ze naar hinnikt, zou je toch denken dat het wederzijds is). Ik zorg al dat ze een stuk haar wei in loopt want ik weet wat er volgt.. In een prachtig drafje draaft ze op hem af, ze snuffelen wat over de draad...
Om vervolgens een gil ten gehore te brengen die de buren nog horen, te steigeren en als een malle met 1 voor en 1 achterbeen te gaan lopen slaan.. alsof ze een woedeaanval heeft xD Nee, geen romance voor mijn merrie.. en mensen op stal hebben me wel eens gevraagd of t niet leuk zou zijn een veulen met haar te fokken.. volges mij slaat ze de hengst aan gort xD want dit doet ze altijd.. ook als ze hengstig is..
Haha, gewoon gooien en kijken of ze blijven drijven Sorry, heel erg flauw
Pff, stalgenoot haar man heeft donderdag vrij en dan wilde ze wel mee naar de markt.. maar alleen als ik ging kopen. Nou heeft zij nogal een... ja, hoe noem je dat.. dominante persoonlijkheid. Ik kan het heel goed met haar vinden, maar als ik 'nee' zeg is dat kennelijk niet duidelijk genoeg. Dus ze probeerde me heel erg te overtuigen dat ik heus wel wat leuks op de markt kan kopen, en dat zij genoeg weet om dat te beoordelen (weet ze ook wel.. ).. pff.. heb wel Nee volgehouden, maar vind dat wel moeilijk..