Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Queelens schreef:ej lisa, marlinda, linsey ik wil even met jullie 'n tijd afspreken hoelaat wij weer richting het station gaan en hoelaat jullie dus je trein moeten hebben want ik moet ook weer een stel ophalen van station als ik terugkom van de meeting
LisaDijk schreef:Queelens schreef:ej lisa, marlinda, linsey ik wil even met jullie 'n tijd afspreken hoelaat wij weer richting het station gaan en hoelaat jullie dus je trein moeten hebben want ik moet ook weer een stel ophalen van station als ik terugkom van de meeting
de meeting was om 16:45 afgelopen.. en daarna wouden we zowiezo nog wel ergens wat eten! dus dan zou het 17:30 a 18:00 worden??
als je in tijd nood zit.. eten we eventueel wel wat op het station!
horsieslii schreef:Queelens schreef:ej lisa, marlinda, linsey ik wil even met jullie 'n tijd afspreken hoelaat wij weer richting het station gaan en hoelaat jullie dus je trein moeten hebben want ik moet ook weer een stel ophalen van station als ik terugkom van de meeting
Ik wil wel graag niet al te laat terug naar het station, me ouders zijn o zo slim geweest om een etentje af te spreken met familie rond 6 uur/half 7.. Niet echt handig. Mijn bus vertrekt om 17:18 & 18:18 maar die 18:18 word te laat ben ik bang.
Weet niet of dat een probleem is? Anders even kijken hoe ik bij het station kan komen.
LisaDijk schreef:Cchanny schreef:Als die temp nou nog is flink omhoog schiet
Of dit zo blijft en dan zonder wind, dan zou het ook wel lekker zijn
haha inderdaad!
hoewel vandaag met 2 tot 4 graden en het heerlijke zonnetje erbij vond ik het ook niet echt koud!
JAZZ4ff schreef:Is er al een nieuwe model bekent?
Jinte schreef:Komt een nieuwe, moet wel vrijdag ochtend weten, kost toch tijd om alles weer te corrigeren/printscreen maken.Als het nieuwe model bekent is, komt het nieuwe rooster dan ook? Dan print ik die uit, weet ik zeker dat ik de juiste heb
JAZZ4ff schreef:Jinte schreef:Komt een nieuwe, moet wel vrijdag ochtend weten, kost toch tijd om alles weer te corrigeren/printscreen maken.Als het nieuwe model bekent is, komt het nieuwe rooster dan ook? Dan print ik die uit, weet ik zeker dat ik de juiste heb
Moet voor de trip naar Rio vanaf vrijdag alles nog klaar zetten, heb dan geen tijd meer.