Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jorine_Falco schreef:Waar slaat dit nou weer op?!.. Wk vertelle nalleen dat WIJ wel gaan meeten en geen zin mee rhebben in het gezeur: berenstein smit. Wij wille nniet graag alleen, maar berenstein mág bij mij gewoon niet. En de rets vinden wij heus wel aardig hoor..
Jorine_Falco schreef:WIj kunnen er niks aan doen. ïk mag van mijn ouers gewoon NIET naar berenstein en alleen Stefanie nie tNaar smit. Femke en Naomi mogen/gaan ook niet naar berenstein. En jullie WOUDEN wel naar berenstein. Nja, ik mag dat niet dus.
Jorine_Falco schreef:het is niet de waarheid. Jij wilt alleen maar naar berenstein.. Ik mag daar niet heen, wil wel mag niet!
Stef_Winston schreef:en Karin en joyce en sophie willen vast ook met mij mee
J_Optimaal schreef:Nu dit toch al geen meeting topic meer is...
@ Steef ik wil zaterdag fotoshoot gaan doen van Optimaal (en misschien manno)? (Als het lekker weer is). Ken jij vast wel even helpen om ze vast te houden
Stef_Winston schreef:J_Optimaal schreef:Nu dit toch al geen meeting topic meer is...
@ Steef ik wil zaterdag fotoshoot gaan doen van Optimaal (en misschien manno)? (Als het lekker weer is). Ken jij vast wel even helpen om ze vast te houden
TuurlijkJe moet wel ff manno doen. Ik wil namelijk of 3 van die canvasdoeken(met din&roob, Manno, Winston) of ik wil allemaal verschillende fotolijstjes(wel zelfde kleuren) en dan allemaal foto's. Dus ik kan wel wat mooie foto's gebruiken
Stef_Winston schreef:Kunnen jullie niet beter een: Wij gaan meeten zonder de rest van manege chardon omdat wij graag alleen willen zonder iedereen omdat we elkaar wel zo aardig vinden en de rest niet topic maken
J_Optimaal schreef:Jorine_Falco schreef:Waar slaat dit nou weer op?!.. Wk vertelle nalleen dat WIJ wel gaan meeten en geen zin mee rhebben in het gezeur: berenstein smit. Wij wille nniet graag alleen, maar berenstein mág bij mij gewoon niet. En de rets vinden wij heus wel aardig hoor..
Het klopt wel een beetje, want ineens is er een meeting zonder dat er mensen zijn die gereageerd hebben.
O.a. Karin & Ik.
Fammiie_x schreef:ik ben er nu toch nog
Maar we kunnen beter gewoon na de vakantie weer helemaal opnieuw beginnen
Nu naomi en ik met jorine gaan meeten komt ook alleenmaar omdat ze graag een x mee wou en zij heel misschien bij ons op stal een pony gaat verzorgen