[besloten] Chardon mensen gaan meeten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [besloten] Chardon mensen gaan meeten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 16:40

Waar slaat dit nou weer op?!.. Wk vertelle nalleen dat WIJ wel gaan meeten en geen zin mee rhebben in het gezeur: berenstein smit. Wij wille nniet graag alleen, maar berenstein mág bij mij gewoon niet. En de rets vinden wij heus wel aardig hoor..

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 18:18

Jorine_Falco schreef:
Waar slaat dit nou weer op?!.. Wk vertelle nalleen dat WIJ wel gaan meeten en geen zin mee rhebben in het gezeur: berenstein smit. Wij wille nniet graag alleen, maar berenstein mág bij mij gewoon niet. En de rets vinden wij heus wel aardig hoor..

Het klopt wel een beetje, want ineens is er een meeting zonder dat er mensen zijn die gereageerd hebben.
O.a. Karin & Ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 18:22

WIj kunnen er niks aan doen. ïk mag van mijn ouers gewoon NIET naar berenstein en alleen Stefanie nie tNaar smit. Femke en Naomi mogen/gaan ook niet naar berenstein. En jullie WOUDEN wel naar berenstein. Nja, ik mag dat niet dus.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 18:56

Jorine_Falco schreef:
WIj kunnen er niks aan doen. ïk mag van mijn ouers gewoon NIET naar berenstein en alleen Stefanie nie tNaar smit. Femke en Naomi mogen/gaan ook niet naar berenstein. En jullie WOUDEN wel naar berenstein. Nja, ik mag dat niet dus.

Hoef je niet gelijk boos te worden, ik vertel alleen de waarheid Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:07

het is niet de waarheid. Jij wilt alleen maar naar berenstein.. Ik mag daar niet heen, wil wel mag niet! Lachen

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:09

Jorine_Falco schreef:
het is niet de waarheid. Jij wilt alleen maar naar berenstein.. Ik mag daar niet heen, wil wel mag niet! Lachen

Maar ik mag overalheen. ik heb nooit gezegd dat ik naar berenstein ga.. maar ja geeft niet Haha! veel plezier he...!!
Laten jullie nog even weten hoe het was (met eventueel fotos)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:10

nou het is inderdaad wel beetje raar dat er ineens een afspraak is zonder dat het hier goed geschreven heeft gestaan dus ze heeft wel een punt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:14

Nou dat vindt ik echt tótáál niet.. Je stond toch ingeschreve? tebminste Stefanie zij en Joyce en karin gaan vast ook wel met mij mee. Maar een tijdje zijn heir mense nniet geweest (joyce en karin door vakantie etc). En ík vondt het allemaal een beetje lang duren, maar ik mag gewoon niet naar berenstein. Maar ík he bvia verzorgpony's ook alcontact met Femke gehad, en via vérzorgpony's én ponykamp met Naomi. Dus ik zou zowiezo al met hun gaan meeten. Stefanie zei dat Sophie flurk joyce en karin etc me thaa rmee zouden gan. Nouja, dan blivjen er niet veel over he. Ik mag niet naom en femke ook niet. Knipoog Dus het istotaal niet raar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:15

Stef_Winston schreef:
en Karin en joyce en sophie willen vast ook met mij mee Vork

even kwootje ervan.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:22

goed dan begin ik nog even overnieuw wanneer gaan we waar meeten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:23

Nja, ik ga de 20e op vakantie. de 13e kan ik niet want dan heeft iemand die ik ken wedstrijd. hooguit de 6e.. dat is zondag dus al Bloos!

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:35

dat gaat dus niet meer lukken voor een grote groep (als ik er even buiten laat dat ik dan niet kan)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 19:37

Daarom.. Onee dat is volgende week zo Ja

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 20:44

Ik mag ook niet naar Berenstein, en dan word het een hele discussie als wij niet naar Berenstein mogen..

@ Stefanie, jij mag toch ook niet naar Manege Smit?!

Dat is wel héél snel dan Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 21:06

Hahaidd Naom, nu heb jij gelijk. Jij mag niet naar smit Steef, ik neit naar berenstijn! Haha!

Daarom Huilen van het lachen

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 21:25

Ik hoef al niet meer mee, niet echt zin om met een aantal personen te gaan.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 21:27

Nu dit toch al geen meeting topic meer is...

@ Steef ik wil zaterdag fotoshoot gaan doen van Optimaal (en misschien manno)? (Als het lekker weer is). Ken jij vast wel even helpen om ze vast te houden Knipoog

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 21:29

J_Optimaal schreef:

@ Steef ik wil zaterdag fotoshoot gaan doen van Optimaal (en misschien manno)? (Als het lekker weer is). Ken jij vast wel even helpen om ze vast te houden Knipoog

Tuurlijk Haha! Je moet wel ff manno doen. Ik wil namelijk of 3 van die canvasdoeken(met din&roob, Manno, Winston) of ik wil allemaal verschillende fotolijstjes(wel zelfde kleuren) en dan allemaal foto's. Dus ik kan wel wat mooie foto's gebruiken Pling

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 21:31

Stef_Winston schreef:
J_Optimaal schreef:

Tuurlijk Haha! Je moet wel ff manno doen. Ik wil namelijk of 3 van die canvasdoeken(met din&roob, Manno, Winston) of ik wil allemaal verschillende fotolijstjes(wel zelfde kleuren) en dan allemaal foto's. Dus ik kan wel wat mooie foto's gebruiken Pling

Ja ik wil ook allemaal mooie foto's van Optimaal Haha! Ga ik misschien ook in Fotolijstjes doen.

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 17:08

Stef_Winston schreef:
Kunnen jullie niet beter een: Wij gaan meeten zonder de rest van manege chardon omdat wij graag alleen willen zonder iedereen omdat we elkaar wel zo aardig vinden en de rest niet topic maken

Dit slaat totaal nergens op
Ik bedoel jij mag niet naar manege smit en wij niet naar berestein Knipoog
Klaar
dat heeft niks te maken met elkaar niet mogen !
ik wil jullie alemaal graag meeten Knipoog

maar sommige willen heel graag met paarden, maar waarom ?
Je kan toch ook een leuke meeting maken gewoon gezellig in middagje of iets ergens anders heen wat hier in de buurt zit ? Verdrietig

J_Optimaal schreef:
Jorine_Falco schreef:

Het klopt wel een beetje, want ineens is er een meeting zonder dat er mensen zijn die gereageerd hebben.
O.a. Karin & Ik.

Ik wil iedereen meeten Knipoog
maar het schoot hier gewoon niet op en ik ga echt niet oplettten of iedereen gereageerd heeft Lachen
Duusseemm.. sorry hiervoor volgende x beter Knipoog

ik den kdat we na de vakantie maar weer een topic moeten openen en dan kijken waar dat op uit loopt ?

derest lees ik thuis bij Lachen

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 17:13

ik ben er nu toch nog Lachen

Maar we kunnen beter gewoon na de vakantie weer helemaal opnieuw beginnen Knipoog
Nu naomi en ik met jorine gaan meeten komt ook alleenmaar omdat ze graag een x mee wou en zij heel misschien bij ons op stal een pony gaat verzorgen Knipoog

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 17:23

Fammiie_x schreef:
ik ben er nu toch nog Lachen

Maar we kunnen beter gewoon na de vakantie weer helemaal opnieuw beginnen Knipoog
Nu naomi en ik met jorine gaan meeten komt ook alleenmaar omdat ze graag een x mee wou en zij heel misschien bij ons op stal een pony gaat verzorgen Knipoog

Oke maar van mij hoef dit topic na de vakantie niet te gaan starten... ik ga niet meer meeten aangezien ik heb gezien dat het wel erg jonge kindjes zijn die meeten... dus ja

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 17:24

Ik hoef ook niet meer mee.(zoals ik al eerder dit topic heb gezegd)

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 21:25

Sorry maar waarom gaat iedereen nu opeens niet meer mee?
Het maakt toch niet uit hoe oud je bent enzo..het gaat immers om de gezelligheid.. Vork
En het is idd jammer dat niet iedereen naar dezelfde manege of weet ik veel wat heen kan. Met z'n alle leek mij ook heel gezellig maar dat ging niet in de vakantie's..

En waarom ga jij niet meer mee Steef? Scheve mond

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 22:47

ze bedoelde volgens mij qua gedrag, of zit ik nu fout? anders ben ik het met je eens:) het enige wat ik op dit momet weet is dat ik niet mee mag als ik niemand echt ken, en aangezien stefanie de enige is die ik ken...