Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Montignac schreef:Startlokatie Konijnenkamp!! Zondag 27 Juli
Deelneemsters die zeker meegaan
- Selena met Tonaco
- suzet met rex free
- marina met ilona of aangespannen met katja
- Femke (Arvanti_haf) op Antoinet
- Ryanne (Ryanne_) op Ester
- Nicole met Montignac
- Susanne (Suusje 26) met Chris (*eventueel aangespannen)
- Uthrick met arabier
- Deniece met Amotes
OVB
1. N_fotografie
2. Ryanne (ryannuh) met April
5. Carmen met Silke (zit hier niet op bokt, via Deniece gaat ze misschien mee)
a.u.b. je naam van de lijst verwijderen als je niet mee gaat en eronder noteren als je wel meegaat of onder OVB
Montignac schreef:Nieuwe startlokatie is nog geen 10 minuutjes stappen vanaf Riant,. Ik heb het van de week gelopen en het valt dus reuze mee toch? De stallen worden op de velden geplaatst aan de rechterkant van de Noordweg. Volgens mij is het dus geen probleem om via de konijnenkamp het bos in te gaan.
@ Suusje,
Ik sta op Riant en kan gewoon via de voor- of achterzijde de stal verlaten. Achter Riant loopt namelijk een fietspad die ik dan kan uitlopen. Wel staan er, vanaf apeldoorn gezien, paaltjes tegen autoverkeer dus daar kun je niet langs met een aanspanning.Of je dan beter via Lieren (dus door Beekbergen) heen kan rijden weet ik niet.......
Montignac schreef:Maar een beetje plannen is toch niet zo moeilijk? Annuleren door omstandigheden die je niet kunt plannen lijkt me logisch maar goed.... we gaan gewoon met een gezellig klupie
suusje26 schreef:Idd jammer dt er zoveel mensen afvallen.. Maar dat wil niet zeggen dat het niet leuk wordt
Als er geen problemen mee zijn, voor degene die zeker weten mee gaat, dat ik alsnog met aanspanning kom kan ik nikki en tyrza eventueel meenemen zodat ze toch nog mee kunnen...
Weet niet of jullie het daar mee eens zijn...?
Ik zat alleen wel even te bedenken, het konijnenkamp ligt vlakbij de plek waar riant hun "stallen" neerzet voor de wedstrijd, kan ik dan wel via riant rijden?, of zou ik dan via de hoofdstraat lieren moeten rijden?