Meetingrit Omg Apeldoorn Startpunt Manege Raint te beekberge

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Esmiralda_

Re: Meetingrit Omg Apeldoorn Startpunt Manege Raint te beekberge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 21:12

ryanne, heb je pb gehad.
maar het gaat niet door, de dag ervoor vier ik me verjaardag en het gaat laat worden. Dus om dan daarna op 't paard te stappen is niet verstandig

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 21:13

Aaaaaaaaaaaaaw sonde dan kan tyrza dus ook niet meer mee?

Mmmm,, da's minder! Misschien als er toch écht zoveel mensen afvalle neen nieuwe datum een goed idee?

Esmiralda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 21:18

ja zonde idd, haha nee ik laat niemand bij me pony's als ik er niet bij ben Knipoog
andere datum vind ik goed, want had er wel zin in

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 22:14

Jaaa inderdaad, ik ook! Hé sonde zeg.. iedereen en al mee, maar goed, niets aan tedoen...

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 00:03

Ik ben niet voor een nieuwe datum en een nieuwe lijst. Voorwaarde moet in het vervolg gewoon zijn dat als je KUNT je je opgeeft. Dus niet optekenen als je het wel leuk lijkt, daar is OVB (onder voorbehoud voor) TS doet er veel moeite voor om dit te organiseren en als er dan zoveel mensen afvallen en er uiteindelijk weer gezocht moet worden naar een nieuwe datum dat is natuurlijk niet prettig.

In mijn agenda staat de datum vrij en het lijkt me zowieso leuk om met een groepje te gaan.

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 00:06

Startlokatie Konijnenkamp!! Zondag 27 Juli

Deelneemsters die zeker meegaan

- Selena met Tonaco
- suzet met rex free
- marina met ilona of aangespannen met katja
- Femke (Arvanti_haf) op Antoinet
- Ryanne (Ryanne_) op Ester
- Nicole met Montignac
- Susanne (Suusje 26) met Chris (*eventueel aangespannen)
- Uthrick met arabier
- Deniece met Amotes

OVB

1. N_fotografie
2. Ryanne (ryannuh) met April
3. Elisah met Joery
4. Larissa met Fire
5. Carmen met Silke (zit hier niet op bokt, via Deniece gaat ze misschien mee)

a.u.b. je naam van de lijst verwijderen als je niet mee gaat en eronder noteren als je wel meegaat of onder OVB

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 10:17

Nee idd de datum veranderen lijkt mij ook geen goed idee!

En dit zul je altijd krijgen dat mensen eerst zeggen dat ze meegaan en vervolgens erachter komen dat ze toch niet kunnen of willen.

We houden gewoon 27 juli aan startlokatie konijnenkamp vertrektijd ongeveer 10 uur.

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 10:49

Maar een beetje plannen is toch niet zo moeilijk? Annuleren door omstandigheden die je niet kunt plannen lijkt me logisch maar goed.... we gaan gewoon met een gezellig klupie Knipoog

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 11:34

Idd jammer dt er zoveel mensen afvallen.. Maar dat wil niet zeggen dat het niet leuk wordt Haha!

Als er geen problemen mee zijn, voor degene die zeker weten mee gaat, dat ik alsnog met aanspanning kom kan ik nikki en tyrza eventueel meenemen zodat ze toch nog mee kunnen...

Weet niet of jullie het daar mee eens zijn...?

Ik zat alleen wel even te bedenken, het konijnenkamp ligt vlakbij de plek waar riant hun "stallen" neerzet voor de wedstrijd, kan ik dan wel via riant rijden?, of zou ik dan via de hoofdstraat lieren moeten rijden?

Elisah1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 12:48

Montignac schreef:
Startlokatie Konijnenkamp!! Zondag 27 Juli

Deelneemsters die zeker meegaan

- Selena met Tonaco
- suzet met rex free
- marina met ilona of aangespannen met katja
- Femke (Arvanti_haf) op Antoinet
- Ryanne (Ryanne_) op Ester
- Nicole met Montignac
- Susanne (Suusje 26) met Chris (*eventueel aangespannen)
- Uthrick met arabier
- Deniece met Amotes

OVB

1. N_fotografie
2. Ryanne (ryannuh) met April
5. Carmen met Silke (zit hier niet op bokt, via Deniece gaat ze misschien mee)

a.u.b. je naam van de lijst verwijderen als je niet mee gaat en eronder noteren als je wel meegaat of onder OVB

Wij haken helaas ook af!
Niet omdat we niet kunnen, maar omdat de nieuwe startlokatie wel een heel stuk rijden is voor ons!

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 14:12

Nieuwe startlokatie is nog geen 10 minuutjes stappen vanaf Riant,. Ik heb het van de week gelopen en het valt dus reuze mee toch? De stallen worden op de velden geplaatst aan de rechterkant van de Noordweg. Volgens mij is het dus geen probleem om via de konijnenkamp het bos in te gaan.

@ Suusje,

Ik sta op Riant en kan gewoon via de voor- of achterzijde de stal verlaten. Achter Riant loopt namelijk een fietspad die ik dan kan uitlopen. Wel staan er, vanaf apeldoorn gezien, paaltjes tegen autoverkeer dus daar kun je niet langs met een aanspanning.Of je dan beter via Lieren (dus door Beekbergen) heen kan rijden weet ik niet.......

Elisah1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 14:17

Montignac schreef:
Nieuwe startlokatie is nog geen 10 minuutjes stappen vanaf Riant,. Ik heb het van de week gelopen en het valt dus reuze mee toch? De stallen worden op de velden geplaatst aan de rechterkant van de Noordweg. Volgens mij is het dus geen probleem om via de konijnenkamp het bos in te gaan.

@ Suusje,

Ik sta op Riant en kan gewoon via de voor- of achterzijde de stal verlaten. Achter Riant loopt namelijk een fietspad die ik dan kan uitlopen. Wel staan er, vanaf apeldoorn gezien, paaltjes tegen autoverkeer dus daar kun je niet langs met een aanspanning.Of je dan beter via Lieren (dus door Beekbergen) heen kan rijden weet ik niet.......

Maar riant is voor ons stappens al bijna een uur!
En dan ook nog een rit van 3 uur, en dan nog terug..
Iets te veel van het goede,,

Esmiralda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 14:21

Nou dan zal ik wel zien of er nog een keer een rit komt, door omstandigheden is er vanalles verandert en omdat we gaan verhuizen moest mijn verjaardag dus ook verplaatst worden.

montignac, wat is er niet goed aan een nieuwe datum? deze rit hoeft niet afgezegt te worden. Maar er kan toch nog wel een keer nog zo'n rit georganiseerd worden. De mensen die het nu hebben afgezet hebben er allemaal een goede reden voor. Ook omdat het konijnenkamp verder weg is(het is niet veel verder, maar houdt er wel rekening mee dat niet iedereen uit de buurt komt en dat de rit ook +/- 3uur duurt.) Ook zijn er wegen moeilijk toegankelijk dus zullen er veel moeten omrijden, wat dus ook weer langer duurt. Ik weet niet welke dag ze het doen, maar als de de cross door het bos houden zul je ook niet overal door het bos kunnen. Dus blijft het allemaal heel beperkt.

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 14:29

Een nieuwe datum is ook goed, maar deze blijft ook gewoon staan en dan gaan we met een kleiner groepje het bos in. Ik weet dat er in het bos beperkingen blijven door de wedstrijden maar als je vanaf de Noordweg richting de hei gaat valt het allemaal wel mee.

Ik maakte die opmerkingen omdat ik wel vaker merk dat bij dit soort spontane acties de uiteindelijke groep steeds kleiner wordt. Als ik me aanmeld voor een buitenrit die niet in Beekbergen start dan kijk ik eerst of ik de trailer heb die dag en of het me uitkomt en dan pas schrijf ik me in. Ik begrijp daarom heel goed dat je niet eerst een uur gaat stappen, vervolgens drie uur buiten gaat rijden en dan weer een uur terug. Maar de afstand is verder gelijk gebleven t.o.v. de eerste optie alleen is het startpunt met een kilometer verplaatst.

Er is een leuke groep overgebleven dus het komt allemaal goed! En de zomer duurt nog lang dus er zullen nog meer momenten zijn dat we dit kunnen doen toch?

Esmiralda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 14:33

Ja oke, maar ik vond je opmerking niet echt leuk overkomen. Jullie iig veel plezier met de rit, en wanneer er weer een rit komt bespreken we later wel Lachen

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 16:01

Montignac schreef:
Maar een beetje plannen is toch niet zo moeilijk? Annuleren door omstandigheden die je niet kunt plannen lijkt me logisch maar goed.... we gaan gewoon met een gezellig klupie Knipoog

Ik neem aan dat je het over deze opmerking hebt? Is gewoon een duidelijke opmerking in het algemeen en zeker niet persoonlijk bedoeld..er staat ook achter " annuleren door omstandigheden" maar als je van te voren de lokatie weet en de datum is het vervolgens een kwestie van plannen. Dat bedoel ik er alleen maar mee te zeggen.

deniece

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-08 17:39

suusje26 schreef:
Idd jammer dt er zoveel mensen afvallen.. Maar dat wil niet zeggen dat het niet leuk wordt Haha!

Als er geen problemen mee zijn, voor degene die zeker weten mee gaat, dat ik alsnog met aanspanning kom kan ik nikki en tyrza eventueel meenemen zodat ze toch nog mee kunnen...

Weet niet of jullie het daar mee eens zijn...?

Ik zat alleen wel even te bedenken, het konijnenkamp ligt vlakbij de plek waar riant hun "stallen" neerzet voor de wedstrijd, kan ik dan wel via riant rijden?, of zou ik dan via de hoofdstraat lieren moeten rijden?

Als er tóch een aanspanning mee gaat, ga ik alsnog niet mee. Dat had ik ook al gezegt.. Dus als er een aanspaninng mee gaat is prima, laat het duidelijk van te voren weten dan weet ik waar ik aan toe ben Knipoog

overigens heb ik misschien nog een pony ter beschikking waarop dus iemand anders mee kan.. In overleg met de eigenaresse uiteraard! Pony staat bij mootje, waar ik op mee ga.

edit; voorwaarde is sowieso wél dat je een beetje groot bent en kracht hebt. Het is een forse haflinger Knipoog wel heel braaf, maar toch heb ik het liever als diegene of het gewend is een haf te rijden of ouder is dan 18

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-08 18:34

Er komen zeker wel meer ritten(had heb al eerder 2 georganiseerd bussloo en wenum wiesel).

@ susanne een aanspanning lijkt mij niet zo`n goed plan heb het nog eens met marina overlegt en die zei ook al.
Voor een aanspanning is lang stappen in het bos bultje op en bultje af lichamelijk heel zwaar voor een aangespannen paard.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 10:27

Ja dat weet ik, daarom had ik als voorwaarde ook (in een van mijn beginposts) dat er wel gedraaft wordt Knipoog

Maar dan kom ik gewoon onder het zadel, het was maar een idee, om zo toch de mensen nog mee te kunnen nemen die helaas geen paard tot hun beschikking hebben...

deniece

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 17:05

Dan ga ik dus wél écht mee ! Lachen

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-08 16:52

Als het groepje uiteindelijk niet meer groter word kan er ook wat meer stukjes gedraaft worden en misschien een klein handgalopje maar uiteraard in overleg met de groep.

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 16:58

Nou selena, ik kan alleen mee mits jij iets voor mij hebt qua vervoer, mijn stal eigenaresse is in die week uitgerekend Haha! Dus neem aan dat dat niet g aat lukken Knipoog

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 18:52

Ik wil nog wel steeds mee maar mijn arabier is nog jong en ik kan nu al vertellen dat hij het geen 3 uur volhoudt als we/jullie veel gaan draven. Af en toe, maar vooral stappen kan wel, mits we onderweg ergens even een pauze hebben/inlassen.

opgeheven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-08 16:46

@ Uthrick..ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat we veel draven maar dat we uiteindelijk veel zullen stappen. Over een pauze weet ik niets wie weet kan de organisatie daar uitleg over geven?

Selena87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-08 17:54

Hoi hier even een update!

Heb vervoer geregeld voor nikki (had je ook al een smsje gestuurd) dus die kan mee.

Er is wel degelijk een pauze in de rit waar iedereen zijn meegebrachte hapje en drankje kan nuttigen.
De hoofdgang is stap en er word een enkele keer gedraaft (anders ga je letterlijk doorzitten en dan krijg je zere billen).

Als er verder vragen zijn stel ze gerust!