Maar we moeten niet wegrennen, want we vechten om sneller in de Flying Dutchman te komen. Als we daar uitkomen, is iedereen boos op ons en dán gaan we rennen.
maar meiden... niet eerder als half vijf komen he, anders zit ik nog @ work Dat betekend om 4 uur de bus in Den Bosch, dan kom ik jullie om half vijf ophalen op het busstation (Den Bosch - Waalwijk is trouwens 6 strippen). Britt, weet jij nog waar je uit moet stappen? Anders bel ik wel als ik de bus aan zie komen en jullie uit moeten stappen
Maar we kunnen je natuurlijk ook gaan lastigvallen op het werk, verstoppen we ons allemaal in de laatjes en achter de planten. En dan gaan we allemaal spullen van iedereen z'n bureau afjatten. Denken ze dat het spookt
OJA Nou, ik heb kruidvatkaartjes dus ik kan iig voor € 10 reizen wat ik wil. Geldt alleen int weekend toch? dan moet ik alles wel betalen als ik vrijdag kom, maar zaterdag (als we naar&van efteling reizen en als ik 's middags/'s avonds naar huis reis) kan ik 't goedkoper doen. Ik heb al vrij gevraagd, dat is ook in orde.
Natuurlijk, je denkt toch niet dat het een gewone training is he Het is een speciale CJS-training, die kan alleen gevolgd worden door de mensen die de 'criminelen-', 'gewapende overvallers-' en 'maffiosotrainingen' goed hebben doorstaan
Oo, mooi... Want ik ben wel van plan om als zwaar gewapende maffioso crimineel daar rond te lopen. Met zo'n supertof hoedje die Johnny ook op heeft in Public Enemies