Paardrijden zal sowieso overdag moeten neem ik aan
Maar met schaatsen zal vast meer te schuiven zijn omdat je dat toch binnen doet. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar met schaatsen zal vast meer te schuiven zijn omdat je dat toch binnen doet.
En als tijden/kosten bekend zijn maak ik wel een keuze (ofnie).
Uit kletstopic : Shadow0 schreef:
Citaat:Paardrijden
- Iefke (ligt aan het weer)
- Sylvia
- Vientje
Schaatsen
- Maya
- Yvette
- Bealy
- Sylvia
- Vientje
Vientje schreef:Ik wil ook beide (heb nog nooit een strandrit gemaakt), maar vrees wel dat we een bepaald aantal mensen nodig gaan hebben voor paardrijden....schaatsen zal sowieso wel kunnen
Vind het wel jammer, dit ziet eruit als zo'n standaardrit waar iedereen meekan en dus niet gezellig met je eigen cluppie alleen. Da's een stuk minder leuk zo....
Vientje schreef:Zondag wordt 'm voor mij dus niet, dat is me echt te duurVind het wel jammer, dit ziet eruit als zo'n standaardrit waar iedereen meekan en dus niet gezellig met je eigen cluppie alleen.
Echt grote kans dat er niemand anders is hoor
Of er een minimum aantal mensen moet zijn, of je samengevoegd wordt met anderen etc. etc.
Bedoelde iig nog niet bellen as in boeken / reserveren.

- Sylvia
- Vientje
- Shadow0
Schaatsen
- Maya
- Yvette
- Bealy
- Sylvia
- Vientje
- Sylvia
- (Vientje) => wil wel, kan ws niet
- Shadow0
Schaatsen
- Maya
- Yvette
- Bealy
- Sylvia
- Vientje
- Sylvia
- (Vientje) => wil wel, kan ws niet
- Shadow0
Schaatsen
- Maya
- Yvette
- Bealy
- Sylvia
- Vientje
- Justy
iefke schreef:Is er een schaatsbaan op Texel?

De site van de ijsbaan schreef:Als gast van de Krim kunt u gebruik maken van deze baan. Maar ook scholen, sportclubs, bedrijfsuitjes en Texelaars zijn van harte welkom!
En anders worden we er één
En ook daar: zouden ze op een uitgestorven weekend in februari net zo moeilijk doen als in het pinksterweekend (bijvoorbeeld)?
Morgen overdag ofzo...