saroanda schreef:neej, er moet nog wat geswitched worden.
Wat wil je switchen? Misschien is het handig als de mensen die een beetje bij elkaar in de buurt wonen in één auto komen? Maar ik heb geen flauw idee waar iedereen woont

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saroanda schreef:neej, er moet nog wat geswitched worden.
fallenangel3 schreef:Heeft iemand trouwens enig idee hoeveel liter benzine ik zondag in die auto moet gooien? Ik wil der niet te weinig in doen maar ook niet teveel.. aangezien die auto zondagavond weer terug gaat naar mijn oom![]()
fallenangel3 schreef:Wie komen er bij dan?
En wie gaan niet mee dan?
stephanieh schreef:hey..
Ik ga niet mee naar de eftleting. sorry.
xx
fallenangel3 schreef:Heeft iemand trouwens enig idee hoeveel liter benzine ik zondag in die auto moet gooien? Ik wil der niet te weinig in doen maar ook niet teveel.. aangezien die auto zondagavond weer terug gaat naar mijn oom![]()
DenK4ever schreef:fallenangel3 schreef:Heeft iemand trouwens enig idee hoeveel liter benzine ik zondag in die auto moet gooien? Ik wil der niet te weinig in doen maar ook niet teveel.. aangezien die auto zondagavond weer terug gaat naar mijn oom![]()
Het mooiste zou zijn als je hem afgetankt mee kan krijgen... tank je weer voordat je hem terug brengt, en hoef je dus alleen te tanken wat je echt gebruikt hebt...
saroanda schreef:Irene en Marleen gaan mee, Elisabeth gaat niet mee. En van een ander persoon hoor ik het nog. Hou ik nog even voor me, ok?
terorita schreef:ik niet![]()
terorita schreef:maarrreee 11 uur gaan die hekken dus open...
motten we denk rond half 10 vertrekkken van uit almere..
toch