Ik ben verplicht om me ouders mee te nemen als ik ergens ga meeten, ze willen weten waar ik terecht kom, en aangezien ik jullie ook verder niet ken, weet ik ook niet wat mij te verwachten staat, en vind ik 't eigenlijk toch best handig dat mn ouders er dan ook zijn, niet dat jullie enge mannen van 46 zijn ofzo Haha, maar toch, 2 groepen, is dan misschien toch de beste optie, tis wel zonde,
Ik denk dat we inderdaad eerst even makkelijk moeten doen en gewoon beetje gaan stadten (al doe ik dan niet mee, geldgebrek ). Dan kunnen we de meeting erna gaan paardrijden?
Kunnen we niet een verlaat sinterklaas ding doen ? Gnegne gaan we in de kerstvakantie naar iemand toe, en via internet is er zo'n lootjes programma en dan krijg je zo'n mail met welk lootje je hebt getrokken (en dan staan de namen van degene die meedoen in het programma) en dan koop je daar iets voor ofzo, naja jullie begrypen wat ik bedoel denk ik
O wacht, degenen die meedoen moeten voor maandag even namen invoeren. , want je moet wel voldoende tijd hebben om surprise te maken, want ik moet nog een surprise maken dusja.