Nee heb je, Ja kan je krijgen...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Eens eentje meer of minder kan dus best. Maar als bijv. 4 mensen nú niet zeker weten of ze meegaan wordt het lastiger. Qua slaapplaats voor de mensen zal het wel lukken (groepskamer is groot zat) maar qua stallen / paddockjes.
Ik kom ik elk geval langs en ik probeer tzt te regelen dat ik een paard mee kan nemen en dan zien we dan wel of het het hele weekend kan of maar één dag 
timokyana schreef:Maya , wat kost een huurpaard? enig idee? Boek jij deze ook of moeten we zelf even een belletje doen?
Maya schreef:145 euro met eigen paard
Daarbovenop komen nog eventuele transportkosten en eetkosten.
Maar dat zal ik ook even vragen dan

Dat is nl wat ik voor komend weekend moest betalen, dus dat bedrag zat nog vers in m'n geheugen. Zo hebben de mensen een globaal beeld van de kosten. Zie zelfs dat het voor degenen op groepskamer nog goedkoper wordt nav jouw lijstje

(gaat snel ineens
)
maar is dus niet meer nodig zie ik 
(maar er zou nog genoeg tijd zijn en dus ook nog genoeg mogelijkheden
)

(even longeren)
schaamt zich stilletjes voor dr debiele knol 

Berdien schreef:Alstie het alleen tijdens dat longeerrondje doet, vind ik het prima hoor
Bedankt voor het aanbod, maar zoals het er nou uitziet, kom ik met 'eigen' trailer + auto![]()
Wel spannend hoor, ik ken alleen Maya nog maar IRL van jullie
doet ie overal als ie ergens nieuw komt 
zodra ie er achter komt dat dat wel mee valt gaat het knopje weer om

Pradaatje schreef:Ik heb van hier..
Sita, Maya,Leon en Annique gezien
Maar ik ga ook zowiso mee!

rommulus schreef:grid heb je mij een keer gezien ????? waar ?????
trouwens word al een hele groep zo gezellig !!
zelfs nog met je gekletst ivm het kleurtje en hoogte ivm o.a. Jill
en (oude) eigenaresse van Jill was er toen ook bij , die heeft zowiezo een grote voorliefde voor kleinere tinkers
(wat is ie trouwens alweer veranderd hè
)
Prada ik vergeef je, omdat je me in ander topic je voorbeeld noemt
)