Ze heeft 'n tijdje meegereden bij mij in de les. Daarvoor had ik je toch al best lang op msn geloof ik ? En toen opeens veel praten ofzo.. Nja weet ook allemaal niet meer
Niet dat ik niet wil dat die andere niet meegaan enzo. Maar het is wel zo dat heel veel mensen na een pagina meedoen meteen mee willen en dat vind ik persoonlijk wel unfair. En aangezien het vet onpersoonlijk word met veel meer... Ik zou het zelf ook k.t gevonden hebben als het over mij had gegaan hoor daar niet van
Heb je helemaal gelijk in hoor Died. Af en toe moet je gewoon even hard zijn voor de mede mens.. zal maar zeggen Het lijkt mij trouwens ook niks als je net nieuw bent in een topic dat je dan met andere mensen die wat closer met elkaar zijn meet. En als de groep te groot word krijg je groepjes, najah waarschijnlijk dan, maar ik denk zeker dat dat zal gebeuren als de groep nog groter word!
Waarom moet je hard zijn voor mede mens? Zij hebben evenveel rechten als iedereen die ooit in dat topic heeft gereageerd. Verplaats jezelf even in een ander. Ik ben 't niet echt met jullie eens. Of er groepie-vorming is/komt, ligt aan onszelf. Zoiets komt niet zomaar vanzelf.
ja okee ik snap je ook wel juul, ze hebben het recht ook en als ze willen komen moeten ze dat vooral doen. Maar ben je het er dan wel mee eens dat de groep nu echt groot genoeg is en dr gewoon niets meer bij komt?