Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
klien schreef:Zolang wij het maar snappen als kb-groep toch. Haha, dat er nog mensen binnen durven te vallen bij zo'n zootje ongeregeld.
klien schreef:Dat zullen we nog wel eens zien
Het is een hele kunst om bijvoorbeeld Levy, Anoukie, Arie, Riant of Meyke na te doen, dus ik zou toch maar wat oefenen.
klien schreef:Black, Zeeland is toch niet zo ver van Kaatsheuvel hoor, kan je niet gewoon zaterdag verschijnen
Volgens mij ben ik bijna de enige die jou een keer gezien heeft, dus je moet je toch echt eens komen voorstellen.
Beter in de efteling dan bij de pyamapartij die ik geef in mijn nieuwe huis
Levy schreef:
manzano schreef:Denk niet dat we om 7 uur al thuis zullen zijn
klien schreef:We zien toch wel hoe en wat. Zolang we maar allemaal rond 10 uur bij de poort staan voor het verdelen van de entreekaarten, is iedereen vrij om te gaan lijkt me.
Floor rijdt met mij mee, als die zich niet goed voelt, dan breng ik haar ook thuis lijkt me. Gewoon afwachten hoor.
_Rijkie_ schreef:klien schreef:We zien toch wel hoe en wat. Zolang we maar allemaal rond 10 uur bij de poort staan voor het verdelen van de entreekaarten, is iedereen vrij om te gaan lijkt me.
Floor rijdt met mij mee, als die zich niet goed voelt, dan breng ik haar ook thuis lijkt me. Gewoon afwachten hoor.
Ik lig al met slaapzak en al bij de poort als jullie komen