Net de stad in geweest, nog wat toiletspul gekocht én oordopjes! Ik wil het risico niet lopen dat ik een slechte nachtrust heb.
Bij bristol nog een sportjack gekocht. Was wel voor mannen, maar ik moet het er maar mee doen. En nog een hele lading sokken, want de mijne werden ietwat schaars.
Pfff, heb al stress.. Dat ik niks vergeet.. en dat komt gewoon doordat ik niet alle tijd heb om in te pakken.. Morgen aan het eind van de ochtend een poging doen
Als jullie bij van Loon zijn, kunnen jullie dan even doorgeven dat wij er iets later zijn? Wij gaan rond 6 uur vertrekken, ik laat nog wel even weten hoe laat we er precies zijn. Dan zijn jullie denk ik al wel terug van de rit?
Nee, we eten niet mee denk ik. Jullie hoeven iig niet op ons te wachten, ga maar lekker eten ! Ik denk dat ik thuis nog even wat eet, zal Ilse ook wel doen..
Ik heb mn heuptasje weer mee en de zadeltassen voor Ilse, misschien wil ze die wel gebruiken. Handschoenen, cap en chaps moet ik niet vergeten! Maar hopelijk heb ik morgen laarzen