Zal ik eerst een manege hulsbeek mailen of we daar een buitenrit zouden kunnen maken tijdens de zomervakantieperiode?
want als we dat weten, zijn we al een stuk verder. En hoe het werkt daar, voor tzelfde geld kan t niet of alleen onder begeleiding.
Ik ben net tot de wonderbaarlijke conclusie gekomen dat apeldoorn voor beide dichterbij is.vanaf groningen naar hengelo is het 184 kmcastricum hengelo is 180km en apeldoorn = castricum 130 en vanaf groningen 140maar kijk maar even san
x_Marr schreef:eeeh dat klopt dan ook niet, apeldoorn is een stuk verder dan hengelo vanaf hier http://maps.google.nl/maps?utm_campaign ... uteplannerkijk dan! ik snapte het ook niet
x_Marr schreef:GEEN apeldoorn! dat mag dan nooit van me moeder.. Heb je nog andere ideeen die voor ons allemaal ongeveer dezelfde afstand zijn? Ik ga niet naar de andere kant van Nederland.
noujha ga zoiezo alvast maar vragen bij de manege maar mar heb je die link gekeken? apeldoorn is dichterbij! ook al ziet het er verder uit
dat is de snelste route die hij aangeeft1 uur en 46 min en naar apeldoorn is het 141 km (ca. 1 uur 25 min.)ja mail maar san
Routedetails Van Dublinstraat , Hengelo Naar Oude Almeloseweg , Oldenzaal Afstand 12 km. Reisduur 00:18 Zover is het van mijn huis naar die manege