BKM - Rit en bbq? zaterdag 9 juni

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke dag?

zaterdag 2 juni
3 (8%)
zondag 3 juni
4 (11%)
zaterdag 9 juni
9 (25%)
zondag 10 juni
6 (16%)
zaterdag 16 juni
3 (8%)
zondag 17 juni
3 (8%)
zaterdag 23 juni
2 (5%)
zondag 24 juni
1 (2%)
zaterdag 30 juni
3 (8%)
zondag 1 juli
2 (5%)

Totaal aantal stemmen: 36

Guess001

Re: BKM - Rit en bbq? zaterdag 9 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 12:37

Jeej! Go jij! Go jij!

Verder vind ik qua eten/drinken/prijzen/slapen alles prima. Als er maar wijn is. Haha!

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 12:40

Ze wilden nog wat nadere informatie... Hoeveelheid en ervaring Lachen

Het is 25 euries per persoon en een cap is verplicht... Die van mij maar even uit de mottenballen vissen Ja

Heb ook gezegd dat ik zwaar ben, haar antwoord:

'We hebben grote paarden, kleine paarden, dikke paarden en dunne paarden... Dat is totaal geen probleem'

Pfieuw Haha!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-07 13:30

"En voor ruiters die niet willen rijden, hebben we paarden die niet bereden willen worden" Pling

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 13:32

Nee, een fiets Clown

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:20

ROFL

Ik moet sowieso op een paard of een dikke Fjord/Haflinger ofzo, anders kom ik het gemiddelde mulle zandpad niet over *ingegraven voeten* Haha!

Volgens mij heeft mijn papa een Makro pas, kan die misschien wel lenen?

Maarre, als Justy op tijd wil gaan slapen, kan zij dan niet beter bij jou slapen Syl? Dan kan ze in bed kruipen wanneer ze wil en hoeven Bealy en Fleury niet ook vroeg richting nest Lachen

Vind verder alles prima!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:23

Als ze zelf iets heeft om te slapen vind ik 't best. Tenzij jullie heel overactief vrijdagnacht het gaatje willen gaan zoeken Tong uitsteken Wij hebben overigens niet een heel erg geluidsdicht huis Nagelbijten / Gniffelen En dan moet ze op de computerkamer (en die is niet heel erg groot Nagelbijten / Gniffelen), jij en Maya slapen beneden in de tuinkamer en verder kan eigenlijk niet... Woonkamer heeft geen zin als daar nog mensen zitten. Hoewel, ik kan de katten evt. nog wel een nachtje uit hun kamer zetten... Komt goed dus Clown

Die Makropas zou wellicht handig zijn, ik vraag Rob vanavond wel ff of dat nodig is.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:26

Lang verhaal kort: het komt dus goed Tong uitsteken

Niet heel erg geluiddicht huis....betekent dat dat ik mijn volumeknopje laag moet gaan draaien? Zij zijn groot en ik is klein!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:29

Ik heb (als het goed is) ook 2 luchtbedden (niet lek) die ik mee kan nemen Lachen Een 1 persoons, en 1 kleine tweepersoons (tenzij die in de Wieringermeer ligt op Ivo's appartement, maar dat moet ik dit weekend uitzoeken)

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:30

Nee hoor Vien, ik schreeuw ook tegen Maya, dus als jij je volume aanpast dan doe ik 't toch teniet Tong uitsteken

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:33

Dat scheelt weer, was al bang dat ik me rustig moest gaan houden Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb ook sowieso mijn eigen luchtbed en mocht Justy of Bealy geen luchtbed hebben dan kan ik er bij mijn ouders nog wel eentje fiksen. Althans, normaal gesproken Clown

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 14:37

Joehoe Lachen Heb er zin in Lachen

De vorige keer dat ik er kwam hadden ze maar 1 pony gereserveerd voor onze groep dus ik hoop dat het duidelijk voor hun is dat er ook wel wat pony's bij moeten Haha! Ik wil echt heel graag op een pony!! Lachen
Wie wilde dat nog meer zo graag?
Over dat slapen, Vien (als ze dat wil he Knipoog ) mag ook wel bij mij op za naar zo (dus samen met bealy) zodat Sanna bij Sylvia kan en dan kunnen Vien en ik (wederom als ze dat wil Knipoog ) op zondag naar manege Thielen om onze manege te gaan supporteren Haha!
Verder vind ik echt alles goed! Ik heb er zin in en hoef die dag alleen maar even Brenda te verzorgen/rijden en verder hele dag vrij!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:07

Ik heb een luchtbed en oordopjes dus ik slaap overal Dromen Haha! Zou idd wel handig zijn als ik dan bij Syl kan slapen Ja

Qua BBQ ben ik ook makkelijk, ben geen enorme vleeseter dus na een hamburger en een stokje saté oid heb ik het wel gehad, ik ben vooral van de salade en de stokbroodjes enzo Haha! Qua drinken drink ik dus vooral thee (en dan geen zwarte) Clown En anders water/Spa blauw.

Moeten we alleen even afspreken waar ik jullie tref 's middags, zal ik gewoon richting Syl komen tegen een uur of half 5?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:26

Thee hebben we een kast vol van Clown
Half 5 ben ik wel thuis, wellicht wel pas net... Dus als je het niet heel erg vind als ik evt. nog even moet douchen vind ik alles best Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:29

Ga anders idd maar richting Sylvia Ja Wij rijden van 1 tot 3, even nakletsen denk ik Ief uitzwaaien, en dus daarna ga ik weer naar Syl's huis Clown Ook even opfrissen en wellicht wat voorbereidingen doen... Clown

De slaapmensen bij Fleur kunnen dan daar opfrissen en omkleden Ja

(echt erg.. ik beschik over Sylvia's huis.. alleen omdat ik een sleutel heb... Bloos! Lovers )

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:31

En je maakt er ook volop gebruik van ook zie ik... 't is toch wel erg, kom ik straks thuis na een lange dag zwoegen op school kan ik niet eens douchen... En heeft mevrouw Maya het hele huis reeds verbouwd tot eetzaal... Nagelbijten / Gniffelen

Vergeet je Vien niet mee te nemen? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:35

Nee tuurlijk niet, da's vanzelfsprekend... Haha!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:56

Oké, dan ben ik tegen half 5 bij Syl Ja Ik heb alleen de routebeschrijving niet meer dus ik moet wel even een nieuwe hebben en het adres Haha!

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 20:30

Sylvia schreef:
Vergeet je Vien niet mee te nemen? Clown

Ik laat me niet vergeten Vork *ziet zichzelf al stampij maken als Maya weg wil rijden*

Ik heb een dilemma Clown Op zich kan ik zowel bij Fleur als bij Syl slapen, bij Syl is voor mij makkelijker ivm luchtbed en spullen slepen en als ik bij Fleur slaap is dat voor Syl wat makkelijker omdat ze dan Justy en Maya in 1 hokje kan stoppen. En nu kannikniekieze.... Bloos Gestoord Ergens ben ik lui en leun ik nu toch richting bij Syl slapen, ondanks dat ik daar een half uurtje geleden anders over dacht en daarvoor wel weer anders en en en....argh Gestoord

O ja, qua eten/drinken ben ik makkelijk: een speklapje, wat satésaus en een flinke bel rosé en ik ben völlig gelukkig Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 20:35

Ach Vien.. ik moet van Rob in de tent buiten... Gestoord dus je probleem is opgelost Clown *LOL*

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 20:37

Dus jij in de tent buiten en Justy en ik samen in een hokje? Tong uitsteken Da's wel sielugh voor Justy Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 20:38

Nou zeg.... je hebt geen compassie met mij in de tent buiten, maar wel met Jus die bij jou mag slapen? Nors opkijken

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 20:42

In de tent lig je lekker rustig, Bealy wilde afgelopen weekend niet bij mij in bed omdat ze dan niet zo goed zou slapen dus dat zegt genoeg over de rust die de gemiddelde persoon krijgt wanneer ik in de buurt slaap Nagelbijten / Gniffelen Ik slaap ongeveer net zo druk en gestresst als dat ik overdag ben Haha!

Maar tent is wel koud trouwens, da's minder...

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 20:45

Kom maar gewoon bij mij Clown hoef je ook geen bed mee te nemen enzo Clown

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 20:48

Aan de ene kant wil Syl heel graag dat ik bij haar logeer en aan de andere kant Fleury ook dat ik bij haar logeer en ik wil gewoon bij allebei slapen Clown Djiez, kiezen is echt mijn sterkste kant niet jongens, jullie maken me zenuwachtig Scheve mond

Van de andere kant wel beter dan dat niemand me wil, blijkbaar valt het dan toch wel mee met die rare slaapgewoontes van me Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 20:52

Vien, ik heb helemaal niks raars gemerkt van mijn nachtje bij jou op bed toen... Clown Lachen

Kom maar gewoon bij ons hoor... Clown (Syl en mijn persoontje, en eventueel idd Sanna vanwege het vroege opstaan? Clown )