Verder vind ik qua eten/drinken/prijzen/slapen alles prima. Als er maar wijn is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wij hebben overigens niet een heel erg geluidsdicht huis
En dan moet ze op de computerkamer (en die is niet heel erg groot
), jij en Maya slapen beneden in de tuinkamer en verder kan eigenlijk niet... Woonkamer heeft geen zin als daar nog mensen zitten. Hoewel, ik kan de katten evt. nog wel een nachtje uit hun kamer zetten... Komt goed dus 

Een 1 persoons, en 1 kleine tweepersoons (tenzij die in de Wieringermeer ligt op Ivo's appartement, maar dat moet ik dit weekend uitzoeken)

Heb er zin in 
Ik wil echt heel graag op een pony!!
) mag ook wel bij mij op za naar zo (dus samen met bealy) zodat Sanna bij Sylvia kan en dan kunnen Vien en ik (wederom als ze dat wil
) op zondag naar manege Thielen om onze manege te gaan supporteren 
Zou idd wel handig zijn als ik dan bij Syl kan slapen 
Qua drinken drink ik dus vooral thee (en dan geen zwarte)
En anders water/Spa blauw.
Wij rijden van 1 tot 3, even nakletsen denk ik Ief uitzwaaien, en dus daarna ga ik weer naar Syl's huis
Ook even opfrissen en wellicht wat voorbereidingen doen... 

) 
Ik heb alleen de routebeschrijving niet meer dus ik moet wel even een nieuwe hebben en het adres
Sylvia schreef:Vergeet je Vien niet mee te nemen?
*ziet zichzelf al stampij maken als Maya weg wil rijden*
Op zich kan ik zowel bij Fleur als bij Syl slapen, bij Syl is voor mij makkelijker ivm luchtbed en spullen slepen en als ik bij Fleur slaap is dat voor Syl wat makkelijker omdat ze dan Justy en Maya in 1 hokje kan stoppen. En nu kannikniekieze....
Ergens ben ik lui en leun ik nu toch richting bij Syl slapen, ondanks dat ik daar een half uurtje geleden anders over dacht en daarvoor wel weer anders en en en....argh
dus je probleem is opgelost
Da's wel sielugh voor Justy
Ik slaap ongeveer net zo druk en gestresst als dat ik overdag ben 
hoef je ook geen bed mee te nemen enzo
Djiez, kiezen is echt mijn sterkste kant niet jongens, jullie maken me zenuwachtig 

(Syl en mijn persoontje, en eventueel idd Sanna vanwege het vroege opstaan?
)