tamara een kwpn, ik een X arabier, jij een tinker, rochelle een welsh k, haar moeder een fries.en dat was het wel dacht ik, toch??
hey shayla! leuk dat je ook mee komt.kun je wat meer over jezelf vertellen??Datum: 17 juniPlaats: Rhederbrug (verzamelen)Tijd: 10 uur verzamelen.Lijstje:1*sara02*mystica3*horseloverx4*diana_145*fanny_loverr (onder voorbehoud ivm paard)6*marion 7*jolanda8*taiga9*mananeh10*monkey11*Sindbad (+ moeder?)12*socksje13*chicatje14* shayla
nog niet helemaal, ik ga ook nog even langs jolanda die had ook nog wel een idee. jullie horen het zo snel mogelijk.
als het goed is komen we langs het veendiep dus voor degenen die daar nog met het paard het water in willen zou dat kunnen.
Datum: 17 juniPlaats: Rhederbrug (verzamelen)Tijd: 10 uur verzamelen.Lijstje:1*sara02*mystica3*horseloverx4*diana_145*fanny_loverr (onder voorbehoud ivm paard)6*marion 7*jolanda8*taiga9*mananeh10*monkey11*Sindbad (+ moeder?)12*socksje13*chicatje14*shayla15*0scartJuhh
lijkt me een beetje lastig, want we gaan ook over veendiep enzo, en je kan niet overal met de kar komen...
socksje schreef:mogen er ook menners mee..?:O Ik denk idd dat als we bij de definitieve route over veendiep gaan het erg lastig wordt..chicatje schreef:waar wil jij bij veendiep het water in :S Er zijn hier en daar wel wat plekjes waar je het water in kunt hoor..
lijkt mij ook niet verstandig om met een kar mee te gaan...bij het veendiep kun je heel mooi het water in hoor.zijn stukken die heel ondiep zijn.
Veendiep is idd schippers kuilen. Daar kun je makkelijk in met je paard hoor. Of het ook mag is wat anders natuurlijk.