Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

sweetrebecca schreef:ok ik ben eigelijk het buitenbeentje
Flying_Angel schreef:Ik vind het knap dat jullie allemaal zonder begeleiding mogen rijden

kippiej schreef:kippiej schreef:Vrijdag 2 Maart. Als het kan moet iedereen om half 12 bij het Fjordenpaard staan.
#1 Celine (xDodox)
#2 Mariska (kippiej)
#3 Annemarie ( Bokkiej )
#4 Klaasjuhhh (onder voorbehoud, hangt van datum af ivm mijn wedstrijden, examens, etc)
#5 Rikst ( Flying_Angel, Als ik mag )
#6 Rebecca (sweetrebecca)
#7 Marloes (Kuikje onder voorbehoud ivm examens)
Er moeten natuurlijk nog veeeel meer mee!!!
kippiej schreef:ik 1 jaar *voelt zich een beginneling*
Maar ik doe het 2 á 3 keer in de week.. maar vanaf December 2005 rij ik elke week les..
Is dat al zó lang geleden, toen wij met z'n tweetjes in die kou aan het fietsen waren?
klaasjuhhh schreef:kippiej schreef:ik 1 jaar *voelt zich een beginneling*
Maar ik doe het 2 á 3 keer in de week.. maar vanaf December 2005 rij ik elke week les..Is dat al zó lang geleden, toen wij met z'n tweetjes in die kou aan het fietsen waren?
![]()
xDodox schreef:Flying_Angel schreef:Ik vind het knap dat jullie allemaal zonder begeleiding mogen rijden
Op Texel, op de manege, waar ik in vakantie's nog wel eens te vinden ben. Rijd ik begeleiding.
Flying_Angel schreef:Ik zeg wel dat jij begeleiding bent
klaasjuhhh schreef:Ben ik weer, papslief had 'm al binnen gezet
Marloes: Zou leuk zijn als je meekan. Misschien wil Ilse (Marloes dr zusje) ook mee??
xDodox schreef:Flying_Angel schreef:Ik zeg wel dat jij begeleiding bent
Het is toch toegestaan, zonder begeleiding?
) wel btw, zij rijdt bij ons op stal.
klaasjuhhh schreef:Die eigenaresse kent mij (en ik haar) wel btw, zij rijdt bij ons op stal.
Op de site staat btw dat het zonder begeleiding mogelijk is