Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kellyy schreef:Zou ook kunnen,maar een groep galoperende paarden op diegene die daar wachten komen aangaloperen,wekt dat ze dan niet op?
Nikj;Nee Catcho trapt niet!
Kellyy schreef:RenWaBl schreef:danielluhhhh-->maakt mij niks uit
le_onie (?)
Nikj (?)
Sfiejj (?)
RenWaBl --> mij maakt het niet uit.![]()
RianneEline(?)
Krissie1985
_Jitske_ (?)
Beauty_yana0
ElCamino (is die ook onze gids?)
LadyF
HupsSakii
DaisyH
elmiran
Picassox > Hoeft niet perse te galopperen, zou wel leuk zijn.
SweetMellie(?)
xxitsmexx(?)
Ezumii(?)
Kellyy? zal wel willen galoperen als het kan![]()
LadyF; Kootwijk is toch het Veluwe?Hoorde ik van Esmee
Idd,als je via die ingang gaat bij dat restaurantje,kan je er zo in!
danielluhhhh schreef:
(die rode)
die neem ik mee
Nikj schreef:Maar Danielle, we gaan de rit wel met z'n 2en, maar we gaan als ze willen galloperen toch gewoon een stukje uitelkaar?
(Of heb ik het nou verkeerd begrepen... )
Kellyy schreef:Nou,Kootwijk is zo groot en daar zijn zulke leuke paden,dat je echt wel soms zin hebt om een lekker stuk te galoperen
En trouwens danku!
Nikj schreef:Idd, dat is wel waar LadyF, maar zoals Kellyy al zei, op sommige plekken is het wel mooi om te galoperen, en dan begrijp ik best dat sommigen dat willen.
xxitsmexx schreef:ik vind het neit erg om te moeten draven hoor..vind stappen alleen ook al goed :p vind ook leuk om van de omgeving te genieten
HupsSakii schreef:Zo..heb weer heel wat gemist zie ik..Bij mijn 2 jarige fries komt binnenkort (mischien al snel..) een ander paardje bij...die echter half van mij word ..dus daarmee zal ik ook nog kunnen komen..(daar staat wel een trailer..) Maar dat zal ik even allemaal moeten afwachten.. denk dat Coctail niet meer gaat lukken.. Die is van mijn nichtje,die 4 maanden weg is naar het buitenland..Mog er alles mee doen wat ik wou,maar dit vind ik toch iets te veel verantwoordelijkheidsgedoe etc. .. dan ga ik liever met mijn eigen ..