Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ymke schreef:Justem! En daarom ben ik het met Michelle eens dat het 'eigen paard' niet echt toevoegende waarde heeft.
siviap_mrl schreef:Bij de keytenburg kreeg ik dit mailtje terug;
hoi marloes het is mogelijk maar alleen met begeleiding erbij.de kosten zijn 12.50 per pony per uur. het min. aantal personen is 4. met vriendelijke groeten bart rijper. tel 0165-341450
lonniejj schreef:siviap_mrl schreef:Bij de keytenburg kreeg ik dit mailtje terug;
hoi marloes het is mogelijk maar alleen met begeleiding erbij.de kosten zijn 12.50 per pony per uur. het min. aantal personen is 4. met vriendelijke groeten bart rijper. tel 0165-341450
dit zouden we eventueel kunnen doen dat er gewoon een begeleider mee rijd
Mies_Apollo schreef:
Ik vind dit niet zo geweldig...dan rijden we met een hele groep achter 1 persoon aan....een rondje van een uur met de verplichte draf stap en galop paden omdat je het anders niet red binnen het uur en dan weer naar huis, oke degene met een eigen paard kunnen daarna nog wel verder rijden. Maar ik vind het leuker om gewoon zelf een beetje te rijden, kletsen en dan zien we wel hoe we rijden en wat waar doen.
Maargoed ik hoor wel wat er gaat gebeuren maar ik weet niet of ik mee ga als we 'onder begeleiding'' gaan...(sorry voor de mensen die geen eigen pony hebben, is niet persoonlijk bedoeld!)