Dit zou de lijst moeten zijn met mensen die mee willen. Klopt deze nog? Misschien moeten we dat nog even checken? 1. Samantha21 2. Snovje 3. Lindaa 4. Verena 5. Zachtblauw 6. Robijntjah 7. HorseNL00 8. Wafel 9. Exodus 10. Mentjuh 11. Griebels 12. Merelberfe 13. Thabs 14. RENEE???
Wil je mee? We gaan as zondag (de 21e) wandelen op de Leenderheide met asielhonden. We hebben om 11.00 afgesproken bij dierenasiel de Doornakkers in Tongelre.
ik denk niet dat jij met een eigen auto komt waar jouw hond in kan aangezien je 13 jaar bent. Daarbij nemen wij geloof ik allemaal asielhonden en die mogen niet los, dus andere honden die mee zouden gaan mogen dan ook niet los anders krijg je vechtpartijen...
Als er verder geen hond is die alleen ik (misschien vanwege het feit dat ze me daar kennen) mee zou krijgen zou ik graag Bonzai mee willen nemen. Dat is een hondje wat me erg aanspreekt
Ohh het is bijna de 21ste gezellie..... Heb er zin Maar ja jullie uiteraard ook las ik. En nu mar heel veel duimen dat het net zo'n mooi weer is als gisteren.
Nini-roosje gezellig dat je meegaat.
Griebels tuurlijk kun je dat hondje meenemen als ben ik nu wel erg nieuwsgierig wat voor hond of hondje dat is...... Ik denk trouwens niet dat iemand het erg vindt hoor
@griebels. Ja, ik heb m gezien op de site! Is idd ook een heel leuk diertje! Ik heb meteen nog even gespiekt bij Luka. De Dogo Argentino! Ik blijf het een lekker ding vinden!
Het ziet er somber uit voor mij. Ik kan hoogstwaarschijnlijk niet mee. Ik heb sowieso de auto niet. Heel misschien, omdat ik al in eindhoven ben, kan ik wel even langskomen.
Maargoed, in principe kan ik dus van de lijst helaas. Als het een succes wordt zondag, wat het vast wordt, dan ga ik met een tweede meeting wel mee!
Iig alvast heel veel plezier en zal duimen op mooi weer!