Buitenrit de Veluwe; Kootwijk.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daisza

Re: Buitenrit de Veluwe; Kootwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 22:18

Oke mooi!! Haha! Hij neemt iniedergeval zun foto toestel mee om foto's tekunnen maken van ons..

Heb er zin in!!! Lachen
Hoeveel mensen gaan er eigenlijk mee? is er een lijstje??
zag er wel 1 staan een aantal pagina's terug maar die klopt niet helemaal meer zag ik..

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 22:30

Het wordt best een grote groep geloof ik.. Maar ik weet het ook niet precies.. Leuk dat hij zijn camera meeneemt Lachen

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 23:22

Gezelligg Haha!

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 07:50

fjordnina schreef:
DaisyH schreef:
Dank je wel _Kiki_ heb hem ontvangen!

@fjordnina; Me vader gaat altijd mee als ik naar buiten ga.. (hij wil/kan niet zitten wachten tot ik terug ben) me vorige boktmeeting ging hij ook mee.. maar voor de duidelijkheid er hoeft GÉÉN rekening met hem gehouden teworden!
Als hij links wil gaat hij links als wij rechts willen gaan wij rechts..
Hoop dat het zo duidelijk is? we gaan gewoon ons eigen weg... Lachen

En om ze samen op pad te sturen vind ik geen probleem maar dat moeten ze zelf maar uit maken vind ik... Lachen

Edit:het klinkt misschien een beetje aanvallend als ik het zo lees maar zo bedoel ik het niet hoor!:o

Dan heb ik er geen probleem mee. Ik heb er alleen een hekel aan om, als je hebt afgesproken met een aantal mensen te paard, ook nog rekening te moeten gaan houden met een wandelaar/fietser/hardloper (whatever). Maar als hij zijn eigen weg gaat en wij dus niet aan hem vast zitten (om het zo maar uit te drukken) vind ik het best hoor.

Zo dacht ik ook toen we een Bussloo-meeting hadden en Daisy + vader ook meegingen.
Haar vader is gewoon een hardloper die vaak hard loopt.
Ik kwam gelijk op mijn "vooroordeel" terug want je hoeft echt geen rekening te houden met hem. Hij gaat zijn eigen gang en tempo.
Wat een groot voordeel was is dat hij ook nog af en te foto's schoot Haha!

Geen probleem dus Haha!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 11:04

Marchador schreef:
Hey wat leuk, is alles al geregelt voor deze rit of kan er (misschien) nog een combinatie bij?
Edit: datum gevonden; 5 november is dat as zondag ? of de week erop

Voor mij gaat dit helaas niet door. Het was toch wat te kort dag en helaas ben ik afhankelijk van mijn ouders, wat betreft trailer rijden. Lachen Een volgende keer ga ik graag mee (als ik er op tijd bij ben).

Jullie allen wel veel plezier!

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 11:08

Heel veel plezier aankomende zondag, waarschijnlijk komen wij jullie zondag wel tegen in het bos.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 11:14

jennyk schreef:
even een vraagje voor de kootwijkers Haha! , het is nog niet zeker natuurlijk dat ik mee kan, maar nu begreep ik dat de heetweg is afgesloten tot december. Deze weg is dus voor mij dè weg om in Kootwijk te komen. Nu schijnt er volgens de kaart nog een weg te zijn die vanaf Harskamp naar Kootwijk gaat. Er staat alleen geen straatnaam bij Clown . Kunnen jullie mij vertellen hoe de weg heet, hij loopt van de Hardewijkerweg naar de Duinweg. En is dit eigenlijk wel een doorgaande weg of is ie voor auto's afgesloten?

Verdrietig probleem heb ik ook, die weg is tot 2 december afgesloten. Ik heb al van alles geprobeerd maar ze hebben geen fatsoenlijke weg Boos! die weg vanaf harskamp is in t midden ook afgesloten Boos! , kon er niet langs dus kon ik als nog in t donker over t fietspad t bos door...dus denk dat je gewoon over de snelweg moet gaan of via Stroe en dan het bos door dan kom je bij de Kootwijkdijk (waar mijn paard staat, waar de vorige meeting was)

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 11:21

De Heetweg is idd afgesloten, maar de rondweg naar de Harskamp is gewoon open die gaat een stukje over de ventweg die ernaast ligt. Een andere straat om in kootwijk te komen via de harskamp is er niet, het beste kan je idd de A1 snelweg op en dan de volgende fslag nemen.

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 11:24

Waarom spreken jullie niet bij onder de Kastanje of Dops Heels af? vanuit daar kan je zo het bos in.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 11:25

borrie01 schreef:
penny heb je een box over waar die van mij dan ff in kan. dan kan ik het aan mn vader vragen.
voor jenny.

Ik heb wel een box voor je over. Ik kom zelf om 10.00 op stal om Umi en Linda op te halen, dan staan we met z'n drieen op de duinweg te wachten vind ik wat handige dan heb ik al onze beesten bij elkaar staan Knipoog kan ik ze goed in de gaten houden.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 11:32

borrie01 schreef:
even anavulling op mn pb wat ik heb rondgestuurd.

het leuk picassox een goed idee om in het restaurant chocomelk te drinken. en dan de paarden in de trailer of aan de paal daar.

Dan breng ik mijn paardjes alvast naar huis Clown Umi kan ook niet vast staan vooral niet met een grote groep andere paarden, Misty kan t wel maar beweegt veel Nagelbijten / Gniffelen, en Miran gaat ook hangen. Weet het...lastige paarden Koe als ik ze dan thuis neer zet hebben jullie paarden er teminste geen last van. Kan ik zelf ook even rustig zitten.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 11:36

borrie01 schreef:
haha ja. heb trouwens net op weeronline.nl gekeken. het wordt zondag een mooie dag geen regen.

Nagelbijten / Gniffelen wat vaag...ik had toevallig gisteren nog gekeken maar volgens rtl en ned1 zou het gaan regenen en 14 graden worden Nagelbijten / Gniffelen

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 11:47

dynamiek schreef:
Waarom spreken jullie niet bij onder de Kastanje of Dops Heels af? vanuit daar kan je zo het bos in.

daar kun je idd zo het bos in maar als ik daar ben hebben mijn paarden al een heel end gelopen Clown durf ook zo niet daar de weg op te gaan met ze.

Zo heb alles even bijgelezen Knipoog ben voor zondag niet meer online (mag niet online...beetje flauw maar goed...)

Linda gaat ook zeker mee, heb haar gisteren nog gesproken en het leek haar heel leuk. Ze neemt haar springzadel mee dus mocht Umi wat vervelend doen dan zit ze extra stevig.

Heel misschien wordt Umi nog geschoren. Weet het nog niet 100% zeker, maar ik denk dat ik geen deken mee neem tijdens het rijden, die zit me alleen maar in de weg.

@FjordNina: als het niet goed gaat is er altijd wel een binnendoor weg om sneller richting parkeerplaats te gaan dan kan Zillah misschien mee rijden met Miran.

Als ik t zo zie wordt het een grote groep Nagelbijten / Gniffelen haha ben echt heel benieuwd hoe onze paarden daar op gaan reageren. Met anderen erbij zetten ze me altijd voor schut. we doen voor de zekerheid dus maar een martingaal en een thiedemann bij ze om (rijd daar normaal echt nooit mee!)

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 13:35

Ik ben om half elf bij jullie stal. jennyK komt daar ook heen en rijden we samen naar haar stal om sjanty op te halen.

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 14:35

Klinkt allemaal heel gezellig Haha! , ik had graag meegewild maar gisteren is me hand uit het gips gekomen en blijkt nog steeds gebroken te zijn Huilen en er moest weer voor 4 wkn gips om maar daar had ik niet zo veel zin in dus hebben de artsen rond de tafel gezeten en besloten dat er niets meer om hoefde, maar moet natuurlijk nog wel super voorzichtig zijn met me vinger en opletten dat ik hem niet stoot ergens tegen want dan komt het niet goed. Dus meerijden voor mij gaat helaas niet door aangezien mijn paardje in het bos nogal een heethoofd wordt en graag voorop wil lopen.
Volgende keer ga ik absoluut mee, ik kom uit stroe dus zit super dichtbij.
Heel veel plezier en ik duim voor goed weer voor jullie Pling

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 14:51

Als ik het goed begrijpkan je vanaf de A1 (afslag 18 Kootwijk) wel gewoon in Kootwijk komen of is dat ook afgesloten?

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 15:24

via de snelweg kun je er zowizo komen. Knipoog let niet op de rotzooi...overal zijn ze wel met de weg bezig Clown

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 15:42

Als je vanuit Apeldoorn komt is het dan ook het verstandigst om via de snel weg tegaan? of hebben wij dan geen last van open gebroken wegen?

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 15:51

als je uit apeldoorn komt kun je via de snelweg of gewoon daarzo langs de julianatoren, die weg rijd je helemaal uit. Dan zie je rechts een restuarant (buds) dan ga je bij de rotonde richting kootwijk, en dan ben je er zo Haha!
ze zijn daar wel bij de ingang van kootwijk bezig met een viaduct ofzo? maar je kunt er gewoon door rijden. Dus t maakt dan niet uit hoe je gaat, waar ze met de weg bezig zijn is aan de andere kant van kootwijk.

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 16:08

Dus ik heb ook geen last van al die hindernissen? Clown (Andelst)

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 16:09

owh oke, Dank je wel voor de info Elmiran!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 16:51

uhm waar ligt dat Clown ?? als je via de snelweg gaat (richting kootwijk)heb je er zowizo geen last van t is echt aan de andere kant bij harskamp en kootwijkerbroek in de buurt.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-06 17:18

Rachel, even over dat Choco drinken. Dat gaat wel lukken, zet Umi gewoon op stal. Ik snap het probleem niet. Verward

Tivara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 17:21

Evy en ik gaan dus waarschijnlijk niet mee chocomelk drinken

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-06 17:27

Picassox schreef:
Rachel, even over dat Choco drinken. Dat gaat wel lukken, zet Umi gewoon op stal. Ik snap het probleem niet. Verward

gaan we ook doen. We zetten onze pony's op stal, en Umi gaat ook naar d'r eigen stalletje Haha!