Heb er zin in!!!

Hoeveel mensen gaan er eigenlijk mee? is er een lijstje??
zag er wel 1 staan een aantal pagina's terug maar die klopt niet helemaal meer zag ik..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fjordnina schreef:DaisyH schreef:Dank je wel _Kiki_ heb hem ontvangen!
@fjordnina; Me vader gaat altijd mee als ik naar buiten ga.. (hij wil/kan niet zitten wachten tot ik terug ben) me vorige boktmeeting ging hij ook mee.. maar voor de duidelijkheid er hoeft GÉÉN rekening met hem gehouden teworden!
Als hij links wil gaat hij links als wij rechts willen gaan wij rechts..
Hoop dat het zo duidelijk is? we gaan gewoon ons eigen weg...
En om ze samen op pad te sturen vind ik geen probleem maar dat moeten ze zelf maar uit maken vind ik...
Edit:het klinkt misschien een beetje aanvallend als ik het zo lees maar zo bedoel ik het niet hoor!:o
Dan heb ik er geen probleem mee. Ik heb er alleen een hekel aan om, als je hebt afgesproken met een aantal mensen te paard, ook nog rekening te moeten gaan houden met een wandelaar/fietser/hardloper (whatever). Maar als hij zijn eigen weg gaat en wij dus niet aan hem vast zitten (om het zo maar uit te drukken) vind ik het best hoor.
Marchador schreef:Hey wat leuk, is alles al geregelt voor deze rit of kan er (misschien) nog een combinatie bij?
Edit: datum gevonden; 5 november is dat as zondag ? of de week erop
jennyk schreef:even een vraagje voor de kootwijkers, het is nog niet zeker natuurlijk dat ik mee kan, maar nu begreep ik dat de heetweg is afgesloten tot december. Deze weg is dus voor mij dè weg om in Kootwijk te komen. Nu schijnt er volgens de kaart nog een weg te zijn die vanaf Harskamp naar Kootwijk gaat. Er staat alleen geen straatnaam bij
. Kunnen jullie mij vertellen hoe de weg heet, hij loopt van de Hardewijkerweg naar de Duinweg. En is dit eigenlijk wel een doorgaande weg of is ie voor auto's afgesloten?
borrie01 schreef:penny heb je een box over waar die van mij dan ff in kan. dan kan ik het aan mn vader vragen.
voor jenny.
borrie01 schreef:even anavulling op mn pb wat ik heb rondgestuurd.
het leuk picassox een goed idee om in het restaurant chocomelk te drinken. en dan de paarden in de trailer of aan de paal daar.
borrie01 schreef:haha ja. heb trouwens net op weeronline.nl gekeken. het wordt zondag een mooie dag geen regen.
dynamiek schreef:Waarom spreken jullie niet bij onder de Kastanje of Dops Heels af? vanuit daar kan je zo het bos in.
Picassox schreef:Rachel, even over dat Choco drinken. Dat gaat wel lukken, zet Umi gewoon op stal. Ik snap het probleem niet.