Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sjietaah schreef:Ik ga het nu niet weer van mezelf af laten hangen om te beslissen..
Maya mag beslissen..
Kayleigh_ schreef:Komt goed.
Wat voor tijd spreken we af voor zaterdag, die rit bij de Kreek/het Eiland?
Maya schreef:
Ik zeg : Niet door laten gaan. De regelgeving omtrent de vervoersverboden is zeer onduidelijk over wat nou het handigste is en wat wel / niet toegestaan is. Bij een eerdere uitbraak van blauwtong werd geadviseerd om paarden, die op een erf stonden met runderen / schapen / e.d. ook op te stallen. Daarnaast heb ik ook begrepen dat half augustus in dergeljike situaties de paarden ook niet het erf af mochten voor een buitenrit. Nu staat er inderdaad niet zo duidelijk aangegeven hoe het met de paarden zit. Maar ik heb er persoonlijk al geen zin meer in. Bo staat op een stal met vee, wij hebben een koe, bij Sita hebben ze geiten. Door al die onduidelijkheid over wat wel / niet mag, en wat wel / niet wijs is. De woorden van Idje kloppen in principe wel, maar ik wil dit gewoon niet onderschatten. Liever te voorzichtig en een fijne rit later organiseren, dan te onvoorzichtig en volgende week een uitbraak in Oostburg in de krant mogen lezen.