Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
OranVera schreef:Wat een leuk idee zeg!
Woon je in de buurt van De Lier, Delft etc. dan kan je vast wel met iemand afspreken?
en wie er te paard komen en op de fiets
want as zaterdag
is t al 2 sept
) suus enzo ? Als we bij de MC afspreken, hoe laat dan? We moete daar 12uur zijn, en als we via mijn weg gaan (dus via mijn huis, dan stal de krekel, dan kraaienest
) Moete we denkik 9uur half 10 afspreke
Vooral met andere paarden erbij. Ik heb er al veel commentaar op gehad van mense, maar hij loopt hier echt veel fijner/beter op
prom schreef:Oja, jullie moeten niet raar opkijken van mijn bitje, die heb/moetik wel gebruiken bij hem, wand hij is TE sterkVooral met andere paarden erbij. Ik heb er al veel commentaar op gehad van mense, maar hij loopt hier echt veel fijner/beter op
is goed hoor lau ;P
Maar veel plezier!!
en bedankt
.
of op de fiets en of tie fotos maakt
dan ff wilt pben dan maak ik ff een lijstje dniejs_xx schreef:is goed hoor lau ;P
enne rij je dan met ons mee als je via de krekel gaat? of neit
hoe laat spreken we dan tege over de krekel af?? dus als je verder doorrijd rigting schipluide t eerste bruggetje:P prom schreef:dniejs_xx schreef:is goed hoor lau ;P
enne rij je dan met ons mee als je via de krekel gaat? of neit
Wat doen we suus?? en de rest die met suus en mij mee gaat (was er nog 1, toch?) Ik vind het best inelk geval. Maar ik loop wel aan de andere kant dus op het fietspad
.
en op gras kunnen we natuurlijk in galop.
?
Stascha_kim schreef:wie w8 er nou op mij bij de mac
het is ongeveer 45 min stappen/draven vanaf de krekel naar t kraaienest lau
als we afspreken dat je ron 11:00/11:15 dan daarzo bent
... en als je belt als je der bijna bent
HIHI was mijn eerste ingeving toch goed
Dus half 10 bij de MC kome we om 11uur aan bij de krekel
als alles optijd is en blabla