Bokkers met honden in voor een meeting op de Veluwe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

Re: Bokkers met honden in voor een meeting op de Veluwe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 21:18

Met hoeveel zijn we nou? hoeveel honden en hoeveel mensen? volgens mij is de groep toch best groot of niet? haha en ik maar denken dat we met een stuk of 5 honden zouden wandellen Clown.
Meeting met paarden in Kootwijk lijkt me ook wel een keer leuk!!!!!
Waar de auto's mogen staan daar hebben ze ook veel stallen die verhuurd worden, en van die huisjes waar jezelf in kunt slapen en koken enzo Haha!. Buitenbak, weiland, en een heeeeel groot bos. Zou me ook wel leuk lijken. Maar dat wordt vast weer lastig met paardenvervoeren.
Verdrietig

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 21:24

ik krijg mijn vzpony sowiezo nooit de trailer meer in *LOL* of moet trailer hebben zodat ik kan gaan oefenen Clown mja..

ik weet niet hoeveel er komen, ik kom iig zonder hond Ja

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 21:29

Gaat er ook iemand vanuit Eindhoven of omgeving. Misschien kunnen we carpoolen, want ik hoorde net dat degene die met me mee zou gaan, niet mee kan Huilen . En anders moet ik 1 en een kwart uur alleen rijden.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 21:47

Aaah.. Ik hoop dat er nog iemand komt uit jouw omgeving. Ik geloof dat we met bijna 20 stuks gaan. (mensen dan) en het gemiddelde per mens is ongeveer 2 hond. Vork

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 21:50

Misschien wil Margo ook wel! Met d'r kleine Chiwawa (ofzo Tong uitsteken) Puppy.

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 23:15

elmiran schreef:
Borrie: gefeliciteeerd met je punten Haha!

Mijn planning..

werken, werken, en nog eens werken Huilen
Ik werk van 06.00 tot 14.15 en dan van 18.00 tot 21.00 bij een ander bedrijf. Ik sta om 04.00 op, om 05.00 ga ik op de brommer en ben ik rond 05.30 op t bedrijf ([productiewerk bij een nougat fabriek, dus als jullie iets van Marandi zien dan kan t zijn dat ik ze ingepakt heb Tong uitsteken ) neem trouwens wel wat mee van m'n werk...als ik nog over houd.

Dan ben ik pas rond 15.00 weer thuis. En om 17.30 word ik opgehaald.
En moet ik schoonmaken op kantoor.Werk valt best wel mee, t is veel minder dan ik dacht. Verdiend erg goed en ik vind het niet eens zo erg om te doen. Ik werk deze week dus 55 uur totaal, dus kan zijn dat ik in t weekend wat rustiger ben om weer wat uit te rusten.

Verder probeer ik zaterdag nog te rijden. Is er trouwens nog een goeie fotograaf die nog tijd/zin heeft om foto's te maken van mij en Umi (m'n paard) wil er wel voor betalen. Na de meeting dan....als er nog iemand is die energie en tijd over heeft.

Zondag ga ik nog ff snel uitmesten Tong uitsteken moet ook gebeuren. Chihuahua gaat van te voren nog in bad (doen we niet vaak hoor) ik wil op stap met een frisse schone hond Haha! hahaha. Krijgt ze zo'n mooi pluim staartje, vind ik ook mooier voor op de foto. Ik ben echt benieuwd hoe dat gaat. M'n moeder en Frank maken zich wel een beetje zorgen om Roosje (chihuahua) omdat ze natuurlijk zo klein is, en jullie honden zo groot. Ze zijn bang dat er een andere hond met d'r gaat vechten ...
eerst mocht het maar toen ze hoorde dat er honden los zouden lopen begonnen ze te twijfellen en zou ik dus zonder hond moeten....maar ik heb ze toch over kunnen halen.

ik wil best foto's maken hoor Haha!

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 15:19

haha oke. Wat een klote weer, hoordeat het in t weekend o0k zo is. Sorry voor de type foutn. heb net gewerkt en geen gevoel meer in m'n vingers.... Clown

Tiso

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 18:33

ik moet ff kijken of ik mee kan heb waarschijnlijk geen vervoer:(:(

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 18:34

Aaah.. Jammer! Boos!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 18:37

jammer!! ik denk dat ik het wel ga redden om te komen.. hoop ik Nagelbijten / Gniffelen vervoer heb ik wel, sowiezo, maar meot even kijken met huiswerk enzo Lachen

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 18:39

Ilsiie schreef:
jammer!! ik denk dat ik het wel ga redden om te komen.. hoop ik Nagelbijten / Gniffelen vervoer heb ik wel, sowiezo, maar meot even kijken met huiswerk enzo Lachen

ach 1 dagje huiswerk vrij kan wel toch Knipoog

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 19:28

Ja, nou.. Ik hoop ook dat ik uitkom met mijn huiswerk.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 19:29

Maarehm, zullen we anderhalfuur wandelen ofzo? Dat lijkt me mooi zat.. misschien word het wel een uur. Tong uitsteken Ik met me goeie conditie!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 19:36

borrie01 schreef:
Ilsiie schreef:

ach 1 dagje huiswerk vrij kan wel toch Knipoog

hmm, ik heb net m'n eerste lesdag achter de rug, wil niet gelijk mijlen ver achterlopen, en aangezien zaterdag voor de paardjes is en blijft, zaterdagavond zit ik bij m'n oom en tanten (BBQ) en dan zondag bij jullie.. als ik het niet red dan kan ik gewoon niet, anders krijg ik ruzie met mams enzo.. zou het wel jammer vinden, dus ga zo weer even verder werken, en morgen probeer ik vast wat te doen, maar goed, als ik het niet red dan red ik het niet Clown ies so siempol

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 21:06

ik hoop dat je t wel red Haha!

Ander half uur is lang zat. Misschien heb ik tegen die tijd wel blaren op m'n voeten. Als ik t niet vol houd kan ik als nog naar huis gaan als ik moe ben.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 21:12

ya pcies.. nja, i will see Clown

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 21:26

we kunnen als we moe zijn ook gewoon ff alle honden loslaten die los kunnen op een plek waar het mag.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 21:28

de mijne mag niet los Clown

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 22:13

elmiran schreef:
de mijne mag niet los Clown

haha dat snap ik Knipoog

Mandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 22:19

Mijne mag en kan los(als ik niet word aangehouden) maar of ik hem dan zo 1,2 3 te pakken krijg Haha!

Waarom mag die van jou niet los???

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 16:00

zo zo iet zo word het niet ver lopen omdat ze met zijn allen gaan spelen..
alleen mij hond loopt over andere honden heen enzo en dan gaat ze er overheen staan.. daar zijn we nog mee bezig maar dat gaat er natuurlijk niet zo snel uit.. Boos!

maar ik heb er echt onwijs veel zin in hahah en dieszeltje ook..
maar ilse hoop dat je het wel red met school anders ben ik alleen met mij mama hahah Tong uitsteken:P ook gezellig maar toch minder..

nog 1 foto van dieszel..
Afbeelding

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 16:50

hahaah zie je die van jullie allemaal weg rennen en die van mij aan de lijn trekken (zou wel niet zo sterk zijn zo'n klein ding haahah) omdat ze ook mee wil. M'n moeder is bang dat er een andere hond over heen loopt, of dat ze gaan vechten, en dat ze weg loopt. Ze luisterd namelijk niet naar mij...beter gezegd ze is bang voor me Clown. haha zie je zo een foto met allemaal rennen de honden en de mijne die trekt aan de lijn Clown om erachteraan te gaan. Zou d'r wel los willen laten hoor, maar ik ben idd net als m'n moeder bang dat ze dan weg loopt.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 16:54

Als we dan maar niet de boswachter tegenkomen. officeel mogen honden namelijk niet los lopen daarzo. Wij doen het thuis wel altijd, maarja we lopen meestal maar 10min. Met zo'n grote groep vallen we ook zo op.
Heb er ookal zin in. Nog een dagje werken. Ben echt blij, ik heb het helemaal gehad. Wat een klote zooi daarzo op t werk. Ik kan niet eens een weekje rustig aan doen, alles gaat gewoon mis met die machine's Boos!. Maarja haha t verdiend goed Tong uitsteken anders was ik ermee gestopt.
Me zusje wil misschien ook wel mee zonder hond....

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 17:00

borrie01 schreef:

ik wil best foto's maken hoor Haha!

Oke Haha! heb even op je site gekeken, vind je foto's echt mooi. Hoeveel vraag je er voor? en hoe laat wil je foto's komen maken?

Manon86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 17:08

Ik heb het weer ff bekeken! Nou het gaat dus flink regelen zondag!!!! Dus ik denk dat ik afzeg want ik heb geen zin om me zeiknat te laten regenen Lachen