Meeting met paarden in Kootwijk lijkt me ook wel een keer leuk!!!!!
Waar de auto's mogen staan daar hebben ze ook veel stallen die verhuurd worden, en van die huisjes waar jezelf in kunt slapen en koken enzo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elmiran schreef:Borrie: gefeliciteeerd met je punten![]()
Mijn planning..
werken, werken, en nog eens werken![]()
Ik werk van 06.00 tot 14.15 en dan van 18.00 tot 21.00 bij een ander bedrijf. Ik sta om 04.00 op, om 05.00 ga ik op de brommer en ben ik rond 05.30 op t bedrijf ([productiewerk bij een nougat fabriek, dus als jullie iets van Marandi zien dan kan t zijn dat ik ze ingepakt heb) neem trouwens wel wat mee van m'n werk...als ik nog over houd.
Dan ben ik pas rond 15.00 weer thuis. En om 17.30 word ik opgehaald.
En moet ik schoonmaken op kantoor.Werk valt best wel mee, t is veel minder dan ik dacht. Verdiend erg goed en ik vind het niet eens zo erg om te doen. Ik werk deze week dus 55 uur totaal, dus kan zijn dat ik in t weekend wat rustiger ben om weer wat uit te rusten.
Verder probeer ik zaterdag nog te rijden. Is er trouwens nog een goeie fotograaf die nog tijd/zin heeft om foto's te maken van mij en Umi (m'n paard) wil er wel voor betalen. Na de meeting dan....als er nog iemand is die energie en tijd over heeft.
Zondag ga ik nog ff snel uitmestenmoet ook gebeuren. Chihuahua gaat van te voren nog in bad (doen we niet vaak hoor) ik wil op stap met een frisse schone hond
hahaha. Krijgt ze zo'n mooi pluim staartje, vind ik ook mooier voor op de foto. Ik ben echt benieuwd hoe dat gaat. M'n moeder en Frank maken zich wel een beetje zorgen om Roosje (chihuahua) omdat ze natuurlijk zo klein is, en jullie honden zo groot. Ze zijn bang dat er een andere hond met d'r gaat vechten ...
eerst mocht het maar toen ze hoorde dat er honden los zouden lopen begonnen ze te twijfellen en zou ik dus zonder hond moeten....maar ik heb ze toch over kunnen halen.
Ilsiie schreef:jammer!! ik denk dat ik het wel ga redden om te komen.. hoop ikvervoer heb ik wel, sowiezo, maar meot even kijken met huiswerk enzo
borrie01 schreef:Ilsiie schreef:jammer!! ik denk dat ik het wel ga redden om te komen.. hoop ikvervoer heb ik wel, sowiezo, maar meot even kijken met huiswerk enzo
ach 1 dagje huiswerk vrij kan wel toch
elmiran schreef:de mijne mag niet los
borrie01 schreef:
ik wil best foto's maken hoor