Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
friesjeessss schreef:en de trailer dan? nee wacht zet riverna der wel bij op die aanhangwagen, past vast wel
friesjeessss schreef:ja zou opzich wel kunnen, maar dan moet ze wel rustig zijn, en aangezien ik gister bijna tegen een boom opzat in volle galop (niet met de kar hoor) twijfel ik heel erg, of het wel slim is..
orange1 schreef:friesjeessss schreef:ja zou opzich wel kunnen, maar dan moet ze wel rustig zijn, en aangezien ik gister bijna tegen een boom opzat in volle galop (niet met de kar hoor) twijfel ik heel erg, of het wel slim is..
ik denk dat t niet zo slim is want er zitten dan dus ook nog mensen op de kar enz en straks gaat ze er met de kar vandoor
friesjeessss schreef:ja dat lijkt mij dus ook heel leuk, en als ik riverna mee kan krijgen al helemaal, wij gaan ook vaak naar een strandje, en ze is gek op zwemmen, dus dat lijkt me super
Bokkiej schreef:friesjeessss schreef:ja dat lijkt mij dus ook heel leuk, en als ik [naam] mee kan krijgen al helemaal, wij gaan ook vaak naar een strandje, en ze is gek op zwemmen, dus dat lijkt me super
hoe bedoel je strandrit ? met de kar of eigen paarden?
Bokkiej schreef:NOG belangerijkerWAT en WAAR gaan we iets doen?