:viewtopic.php?f=53&t=667683
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
:
moeten we btw toch een keer gaan doen! Gaan jullie eigenlijk weer naar K-stables?
. Als ik een keer teveel geld heb ga ik eens een paar lesjes nemen denk ik. kimftNinja schreef:K-stables is echt leuk, krijg je dan ook les van Kelly ?
Ik ben daarna altijd helemaal kapot maar heb wel echt het idee dat ik wat bereikt en geleerd heb, wat een goede lessen zeg.
, weet nu eindelijk hoe het komt, door zijn rugproblemen zit hij zo vast dat hij die draai gewoon niet kan maken. Maris89 schreef:Krijg je dan les in een groep? Of privé? Zou ook wel graag een paar lessen willen met Sjors. Even kijken of dat kan bij K-stables. Of zijn ze echte dressuurkakkers, want Sjors is er niet echt super in. Of hij valt gewoon om, weet nu eindelijk hoe het komt, door zijn rugproblemen zit hij zo vast dat hij die draai gewoon niet kan maken.
Ze is super aardig en help zooo goed. Ashlyn kreeg ook les van der, en die was toen 12 of 13 jaar en reed echt niet beter dan jij hoor, dus maak je maar niet druk. Tis wel kostbaar, 15 euro voor een half uur. Maar gelukkig word ik gesponserd
Citaat:donderdag 26 oktober 2006 om 12:00 bij HCW
Maris89 met Giorgy
Auky met Auke
Pipanda met Pepe