Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ik gok van niet... 
een goede nachtrust zal je wel nodig hebben de komende dagen
Woplala schreef:Als jullie nou even het lijstje met vragen aanvullen, dan bel ik morgen en dan horen jullie de antwoorden gewoon in dit topic.
Vragenlijstje:
- Zijn er kluisjes in de sporthal, zodat we kostbare spullen op kunnen bergen?
- Wat voor soort douches zijn er? Gezamelijke of aparte douches?
- Moet je ook je ID meenemen als toegansbewijs?
- Op welke tijden vertrekken de busjes van de sporthal naar het concour terrein?
- Hoe zit het met de busjes die vanaf station Dieren naar het concourterrein gaan?
- Als wij ons melden bij het secretariaat, waar laten we onze bagage?
Zo, voor vragen, vul maar aan. Ik ga morgen middag rond een uurtje of 1 a 2 bellen, dus laat het voor die tijd weten
Slaap lekker lieve bokkertjes en droom maar fijneen goede nachtrust zal je wel nodig hebben de komende dagen
welke organisatie? Woplala schreef:Ga ik gewoon voor je navragenwelke organisatie?

Woplala schreef:Als jullie nou even het lijstje met vragen aanvullen, dan bel ik morgen en dan horen jullie de antwoorden gewoon in dit topic.
Vragenlijstje:
- Zijn er kluisjes in de sporthal, zodat we kostbare spullen op kunnen bergen?
- Zijn er kluisje of een afgesloten ruimte op het Outdoor Gelderland terrein waar je kostbare spullen kunt opbergen?
- Wat voor soort douches zijn er? Gezamelijke of aparte douches?
- Moet je ook je ID meenemen als toegansbewijs?
- Op welke tijden vertrekken de busjes van de sporthal naar het concour terrein?
- Hoe zit het met de busjes die vanaf station Dieren naar het concourterrein gaan?
- Als wij ons melden bij het secretariaat, waar laten we onze bagage?
Zo, voor vragen, vul maar aan. Ik ga morgen middag rond een uurtje of 1 a 2 bellen, dus laat het voor die tijd weten
Slaap lekker lieve bokkertjes en droom maar fijneen goede nachtrust zal je wel nodig hebben de komende dagen

Maar bijvoorbeeld bij de losrijring, of bij de ingang van de stallen, bij de febo
Ik noem maar wat. Maar vooral ff de tijd?
En idd, een tijd...ehm...woensdag komen de meeste hea..?? Jij toch iig Mik_ ?? Wij zijn er om 8.30 zoiezo...misschien in een eetpauze afspreken??

je bent jarig hea