Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Woplala schreef:Als jullie nou even het lijstje met vragen aanvullen, dan bel ik morgen en dan horen jullie de antwoorden gewoon in dit topic.
Vragenlijstje:
- Zijn er kluisjes in de sporthal, zodat we kostbare spullen op kunnen bergen?
- Wat voor soort douches zijn er? Gezamelijke of aparte douches?
- Moet je ook je ID meenemen als toegansbewijs?
- Op welke tijden vertrekken de busjes van de sporthal naar het concour terrein?
- Hoe zit het met de busjes die vanaf station Dieren naar het concourterrein gaan?
- Als wij ons melden bij het secretariaat, waar laten we onze bagage?
Zo, voor vragen, vul maar aan. Ik ga morgen middag rond een uurtje of 1 a 2 bellen, dus laat het voor die tijd weten
Slaap lekker lieve bokkertjes en droom maar fijneen goede nachtrust zal je wel nodig hebben de komende dagen
Woplala schreef:Ga ik gewoon voor je navragenwelke organisatie?
Woplala schreef:Als jullie nou even het lijstje met vragen aanvullen, dan bel ik morgen en dan horen jullie de antwoorden gewoon in dit topic.
Vragenlijstje:
- Zijn er kluisjes in de sporthal, zodat we kostbare spullen op kunnen bergen?
- Zijn er kluisje of een afgesloten ruimte op het Outdoor Gelderland terrein waar je kostbare spullen kunt opbergen?
- Wat voor soort douches zijn er? Gezamelijke of aparte douches?
- Moet je ook je ID meenemen als toegansbewijs?
- Op welke tijden vertrekken de busjes van de sporthal naar het concour terrein?
- Hoe zit het met de busjes die vanaf station Dieren naar het concourterrein gaan?
- Als wij ons melden bij het secretariaat, waar laten we onze bagage?
Zo, voor vragen, vul maar aan. Ik ga morgen middag rond een uurtje of 1 a 2 bellen, dus laat het voor die tijd weten
Slaap lekker lieve bokkertjes en droom maar fijneen goede nachtrust zal je wel nodig hebben de komende dagen