ja pcies, we kunnen toch best met z'n allen lopen.. of is dat te ver? ik bedoel, is wel supergezellig
ja ils, ik kan pas na donderdag komen, vrijdagochtend dan, want moet donderdag paardrijden en kan niet teveel afzeggen want het lukt me nooit om dat allemaal in te halen!! en ik mag zeerzeker niet 's avonds met de trein, dan wil mn zus wrsl ook niet mee.. vrijdagochtend op z'n vroegst, en dan blijf ik maandag nog wel bij jou, dinsdag kan ook nog en miss wil mijn zus mij dan woensdag wel ophalen dus dan hebben we 5 dagen samen dat is toch wel genoeg? haha oke
femke woont idd vlak bij de manege! maar we moeten vast luchtbedden oid mee nemen?!? en slaapzak, dat word wel erg veel op de fiets..want de gewone bagage komt daar ook nog bij..
mijn fiets kan wel als pak fiets gebruikt worden dan...weetje, we wachten even af hoeveel mensen er komen, vanaf hoelaat we kunnen komen en wat we allemaal mee moeten brengen!
Wij hebben meerdere fietsen ter beschikking. 3 of 4... dus die kunnen gebruikt worden...
Ennuh... als je nou zo een koffer op wieletjes (Trolley) mee neemt..kun je die naast de fiets sleuren..
ohja.. er kan er 1 op de bank..en we hebben een 2x 1 persoonsluchtbed. dus heb al plek voor 3 personen. het lijkt me handig.. als de mensen die in de buurt wonen zowiezo luchtbed/matje meenemen..omdat die neit ver hoeven te reizen.
ohja..ik heb volgend mij maar 2 slaapzakken..maar ik gebruik mijn eigen dekbed wel. dus ik heb voor 2 personen slaapzak!
Ohja.. hoop niet dat er iemand alergisch is voor honden.. ik heb er namelijk 2 en die slapen/wonen ook in de woonkamer.
En ohja. we hebben een breedbeeld Teevee maar alleen de Dvd-speler doet t beneden...de Video-recorder doet t nie meer..die heeft t loodje gelegt..
Wie moeten er allemaal ver reizen? Als we kijken wie er het verst moet reizen en dat die dan geen luchtbed mee hoeven nemen. Slaapzak kan wel makkelijk mee.
Onze bank ligt heerlijk..als tenminste wel een kussen gebruikt!
Ohja.. Het is toch een eindje lopen vanaf station.. Denk zo een 20/25 minuutjes. Je komt dan ook langs mijn werk gelopen daar gaan we allemaal lekkers en eten halen he
Haha!
Maaruh. Ik weet niet wie het verste weg wonen.
ennuh. Heeft er iemand al enig idee welke films we willen kijken..of beslissen we dat dan ?
Ik heb dan hoogstwaarschijnlijk de mogelijkheid om dvd's gratis te lenen voor 2 of 3 dagen... Zit bij mijn fitness-pakket.
Ik hoop morgen te weten of ik kan komen of niet, weet hiet aangezien ik vrijdags naar school moet en ik dan 3 dagen niet op mijn werk kan komen, maar ik probeer het zo te regelen dat ik vrij ben, hoop het iig wel