En een een 2 tal dames op friezen die niet terug zwaaide. (ja jij mr. mickey hihi
) En wat we voor de rest tegen kwamen, die rede allemaal volgens de regels.
Mensen reageerde ook positief in het park, dussssssssss
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En een een 2 tal dames op friezen die niet terug zwaaide. (ja jij mr. mickey hihi

Kimmie_girl schreef:* mag ik je handtekening *
Esmeralda schreef:nou weetje een stuk draven prima, maar doe dat niet in de bochten, of doe het later op de dag, niet wanneer half ridderkerk in dat park wandelt, of neem de buitenring.
Gistere op de kermis iets te snel in een karretje gestapt, en me knie gestoten en nu is me pees die over je knie zit beschadigt/gekneusd. Als morgen me knie minder dik is, willen ze nog even foto,s maken. Ben er mooi klaar mee.
Esmeralda schreef:ik ben trouwens voor de aankomende weken uitgeschakelt qua rijden.Gistere op de kermis iets te snel in een karretje gestapt, en me knie gestoten en nu is me pees die over je knie zit beschadigt/gekneusd. Als morgen me knie minder dik is, willen ze nog even foto,s maken. Ben er mooi klaar mee.
Esmeralda schreef:wat ik gistere tot mijn verdriet zag, was een paar scheurende meiden door het park,(zij waren ook de meeting)
;( En een een 2 tal dames op friezen die niet terug zwaaide. (ja jij mr. mickey hihi) En wat we voor de rest tegen kwamen, die rede allemaal volgens de regels.
Zat het mij al af te vragen. Zal volgende keer zwaaien hoor

Mr_Mikey schreef:Esmeralda schreef:wat ik gistere tot mijn verdriet zag, was een paar scheurende meiden door het park,(zij waren ook de meeting)En een een 2 tal dames op friezen die niet terug zwaaide. (ja jij mr. mickey hihi
Oepsss dus jullie waren het tochZat het mij al af te vragen. Zal volgende keer zwaaien hoor
This_is_me schreef:hee balen poekie ze doen eht bij mij niet.. Zit nu ook op mn werk dat zal het misschien wel zijn

En andere verandere om de week hun avatar, waarom lukt het ons niet!! KIM kom je tante helpen
Esmeralda schreef:ppfttt heb nu tijd genoeg om dat uit te zoeken, maar geen idee waarom dat mij ook niet lukt.En andere verandere om de week hun avatar, waarom lukt het ons niet!! KIM kom je tante helpen

This_is_me schreef:haha ik heb dus wel weer een avater...