Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hipkippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 15:13

Bonita14 schreef:
Als we wel tot 4 uur gaan dan neem ik zeker wel water voor Boon mee
Dan zorg ik wel dat ik zadeltassen kan lenen en dan doe ik daar wel wat flessen water in

Alst waar is van Otje, dan gefeliciteerd

Of we kunnen gewoon ergens bij iemand (een boer of iemand die er in de buurt woont) afspreken dat we daar de paarden even kunnen laten drinken.

01_Mexxlover

Re: Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 17:12

misschien dat we bij dick even de paarden wat laten drinken ma je kunt niet met de paarden de stallen in en ook niet met allemaal tegelijk in de stal komen want rebel ( paard van dick ) heeft net een veulentje gekregen en die kan soms wat agresief zijn vanwege de bescherming voor het veulen.. maar ik kan het wel even vragen

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 18:19

Mij lijkt het wel leuk alleen ik weet niet of Jolinde,manon en ik zolang met de paarden wegmogen...
En anders gaan we wel eerder naar huis als Rob het niet goed vind ofzo

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 18:42

stellert schreef:
misschien dat we bij dick even de paarden wat laten drinken ma je kunt niet met de paarden de stallen in en ook niet met allemaal tegelijk in de stal komen want rebel ( paard van dick ) heeft net een veulentje gekregen en die kan soms wat agresief zijn vanwege de bescherming voor het veulen.. maar ik kan het wel even vragen

hoeven de stallen ook niet in
buiten een emmertje water is ook goed
maar denk dat we beter ergens op de route dan wat kunnen gaan drinken.

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 21:12

dankjewel allemaal voor de felicitaties! ennuh gelijk natuurlijk allemaal eventjes de foto's en filmpjes bekijken, die vind je in dit topic : http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=59&t=581883&p=14964811#14964811

Ik dacht eigenlijk dat we een rit van een duur van ong. 4 uur gingen maken, maar als we tót 4 uur gaan rijden moet ik wel eventjes kijken hoe ik dat doe; anders ga ik misschien wel eerder terug want dat is dan toch weer net te lang voor 't veulen en zijn melkbehoeftes natuurlijk kijk en paar uurtjes zonder is niet zo'n ramp, ik bouw het altijd na een dag of 2, 3 na de bevalling weer rustig op, maar echt een dagrit zit er op dat moment denk ik nog niet in.... maargoed, dat zie ik tegen die tijd wel... dan ga ik evt. wel eerder terug dan

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 21:13

Btw; hulp gevraagd, moet namen hebben die beginnen met een x, y of z (geef zelf de voorkeur aan de z-namen, zijn iets makkelijker ook voor kinderen uit te spreken meestal;)

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 21:21

jij zei : En over de buitenrit,,tot 4 uur met veel pauzes?

maar 4 uurtjes rijden vind ik ook prima,, is ook beter te doen voor de meeste paardjes.

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 21:52

@ Kimbalover; haha nee nouja zo kan het over gekomen zijn, maar bedoelde zeg maar dat we rond half 2 wel beetje klaar zouden zijn, dat dat wel haalbaar zou zijn en die 4 uur dat ging over dat mijn wékker om 4 uur stond de laatste paar dagen, om regelmatig te checken of Otje al aan het veulenen was

Heerlijk trouwens dat 't veulen er nu is, want eh dat midden in de nacht opstaan en dan weer klaarwakker in slaap proberen te komen was eigenlijk nog niet echt zo makkelijk voor mij kan wel weer de nodige slaaprust gebruiken

Bumba01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:41

Ik owu net zeggen ik ga niet tot 4 uur rijden,, dan zitten we 7 uur op het paard en weet niet of boon zoveel conditie heeft

tot half 2 rijden lijkt me prima

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:53

ok tot half 2 is goed

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-06 00:03

kimbalover schreef:
ok tot half 2 is goed

Ja dat vind ik ook goed 4 uur toch wel iets te veel haha!

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 12:44

ghehe ik dacht al; jeeej die willen er een complete dagtocht van maken:P maargoed, dan kan ik met een gerust hart tegen die tijd het veulentje onder Cupido's hoede brengen voor een aantal uurtjes

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 15:43

zo zo net terug van vakantie Ik ga denk ik dan wel mee voor Amateurfotos te maken met een gewoon digitaal cameraatje ( dus geen spiegelreflex etc. )

Joyce gefeliciteerd met het veulentje

leOnie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 15:48

lijkt me ook vet! maar het is een beetje ver weg denk ik:(

Bumba01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 16:25

nou ik moet even kijken of ik nog meega omdat ik niet meer in schalkhaar sta, ik sta nu vlakbij rianne daarzo

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-06 16:58

Bonita14 schreef:
nou ik moet even kijken of ik nog meega omdat ik niet meer in schalkhaar sta, ik sta nu vlakbij rianne daarzo

Oh oke is goed,nou je laat het maar horen

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 19:02

@ Eejj; bedankt Fijne vakantie gehad?

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 22:34

ja supervakantie !
ik vind het veulentje echt een dropje , heb je al een naam bedacht ?
dat filmpje dat die probeert aan de grond te ruiken ofzo

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 11:01

haha dankjewel hij is zelfs al zo'n deugniet dat hij me regelmatig probeert te 'trappen' met die achterbenen van hem dan gooit hij zo wiebelig dat kontje in de lucht Naam hebben we nog steeds niet; men. Beltman (de eigenaar) is druk bezig om wat te zoeken; zelf vind ik Ziezo ook wel grappig, maar mij maakt 't niet zo veel uit

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:29

Ik euh, baal er zelf ontzettend van, maar waarschijnlijk kan ik helaas niet mee op de hemelvaartsrit.... Otje gaat nl. als 't goed is a.s dinsdag al weer naar de hengst om gedekt te worden..... daar blijft ze meestal ong. 3 weken, en volgens mij haal ik dat dan net niet met de rit.... ik heb nog niet echt zekerheid, ga het morgen nog even met de eigenaar overleggen, maar als ze alsnog dinsdag vertrekt zit er misschien een klein kansje in dat ze eerder naar huis gaat, maar dat kan ik tegen die tijd pas bekijken....... zoals het er echter nu uitziet is de kans vrij klein dat ik mee kan.... maar ik zal nog wel even verder informeren en jullie het dan wel even laten weten...

Vind het zowiezo erg jammer, want juist die eerste paar weken contact met het veulen is zó ontzettend belangrijk, maarja... het is nou eenmaal niet anders

Bumba01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:46

Jammer, ik weet ook nog niet of ik meega, tenzij me vader me met de trailer wegbrengt, maar dan wil hij wel weten hoelaat hij me weer op moet halen

hipkippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:00

Bonita14 schreef:
Jammer, ik weet ook nog niet of ik meega, tenzij me vader me met de trailer wegbrengt, maar dan wil hij wel weten hoelaat hij me weer op moet halen

eej dan kan je misschien wel met mij mee terug met jan, want die haalt mij ook op dus maar weet niet of het goed is kimba en bonita samen in de trailer te doen aangezien bonita kimba nie zo lief vind en kim bang voor dr is

Bumba01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:21

ka maar we kunnen wel even kijken hoe dat gaat als we eerst op het terrein kijken toch

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:50

Jammer Joyce ! hoop echt dat je meegaat
anders is der geen Shettengang meer

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 10:59

Jaa erg jammer als je niet mee zou kunnen man (Joyce) maar dan moeten we maar hopen