Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Marjolein_ schreef:Haha ik heb hetzelfde probleem Amanda, met Layla. Dus dan gaan we er met z'n tweeën vandoor
klaasjuhhh schreef:Als jullie nou even wachten allemaal, ik ga volgende week voor een peerd kijken, misskien kan k dan nog wel mee
klaasjuhhh schreef:Nee joh, zo gek hoeft het nou ook weer niet, jullie mogen gerust een datum prikken hoor! Over 2 weken wordt het nog niet ben ik bang voor mij, aangezien ik volgende week zondag pas voor dat paard ga kijken (Zuid Holland), en dan moet ie die week daarop gekeurd worden (als ik hem wil, die kans is wel heel groot), en dan kunnen we hem het weekend daarop (dus volgens mij 7 á 9 april) pas ophalen...En dan moet ik nog zien hoe die op andere paarden reageerd en dan ook nog buiten, denk dat hij wel verkeersmak is maar je weet het nooit. Dus als jullie willen rijden, gaat uw gang, als het voor herhaling vatbaar is kan ik altijd nog wel een keer mee! En anders ga ik mee op m'n fietsje, woon toch vlakbij Smalle EE (Smalle Ee is een soort natuurgebied met strandje, dus niet een plaats, het is in De Wilgen, toch?)
Was eigenlijk een grapje van dat wachten op mij
Gurly14 schreef:klaasjuhhh schreef:Nee joh, zo gek hoeft het nou ook weer niet, jullie mogen gerust een datum prikken hoor! Over 2 weken wordt het nog niet ben ik bang voor mij, aangezien ik volgende week zondag pas voor dat paard ga kijken (Zuid Holland), en dan moet ie die week daarop gekeurd worden (als ik hem wil, die kans is wel heel groot), en dan kunnen we hem het weekend daarop (dus volgens mij 7 á 9 april) pas ophalen...En dan moet ik nog zien hoe die op andere paarden reageerd en dan ook nog buiten, denk dat hij wel verkeersmak is maar je weet het nooit. Dus als jullie willen rijden, gaat uw gang, als het voor herhaling vatbaar is kan ik altijd nog wel een keer mee! En anders ga ik mee op m'n fietsje, woon toch vlakbij Smalle EE (Smalle Ee is een soort natuurgebied met strandje, dus niet een plaats, het is in De Wilgen, toch?)
Was eigenlijk een grapje van dat wachten op mij
Ah nee, het had mij niet uitgemaakt hoor
We hebben toch nog geen echte datum en in midden April werd het wel warmer ja..
Anders gaan we dit keer gewoon met het groepje rijden wat we al hebben en dat we het over 2 maandjes nog een keer doen, zodat je nieuwe paard ook wat aan jou gewend is.
En dan ga je toch gewoon mee?
Als je nu mee wilt vind ik het ook prima hoor
lotte_11 schreef:maare klaas ik denk dat je wel moet wennen aan het paard????
ja kan er tog niet hopsasa er op duikelen?
_Marjolein_ schreef:Haha ik heb hetzelfde probleem Amanda, met Layla. Dus dan gaan we er met z'n tweeën vandoor
lotte_11 schreef:jah idd..
mijntes kan wel tegen een stootje...
he marlot..