Ik ben vrijdag met Sjors naar Madestein en strand geweest, heerlijk weer joh! We hebben allebei erge spierpijn, haha!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(striped pad en de gewone). 

) Maris89 schreef:Dat is toch al een tijdje geleden? Die smerige Shetties staan naast Giorgy en Sjim. Laatst was er één uitgebroken! Stond die ineens bij ons in de stal, hebben wij de eigenaren eens verteld dat ze die beestjes moeten verzorgen en geen kleine penny's er op moeten laten rijden. Arme beestjes, die hoefjes zijn echt ontzettend lang!
) Maar hun waren bang voor hem. Liepen met zn tweeen met stapkettingen strak naast hem. Terwijl ik hem soms gewoon aan een dun touwtje meenam, en we lekker samen stukkie geven rennen enz. Hij was echt super
Maargoed heb ze gezegd dat ze die dieren niet goed verzorgen, en kon oprotten. Ze hadden nog spullen van me (bijna alles was van mij) achtergehouden, nouja met veel moeite die terug gekregen. Ze waren naar de manege gegaan om te proberen of ik het erf niet meer op mocht enz. En die vent bedreigen enz. stelletjes Losers
Nu staat hij alweer een tijdje in Brabant weg te rotten.. Mis hem zo 

Dat had ik dus ook met Tank, stond op een gegeven moment op het punt om zelf hoefsmid erbij te halen en te betalen,