Hoi samantha leuke foto's, rijd je trouwens nog met dat kogelvrije vest aan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marije_ schreef:ik ben net ook heel ff langs rico gweest hij was echt schattig bezig![]()
maar ja probleepje was.. ik moest door het geitengat naar binnen.. en rara... ik paste er nog doorheen ook!! maar goed.. om idd de conclusie af te maken...
volgens mij gaan mee:
- cerridwen
- veronoz
- esziiy
- vvincent
- sammiej
- amarinsjuh
- cinnepin
- marije_
-kinuh
-jackelien
-[***]
ben hopelijk niemand vergeten??? anders maakt iemand zoon lijst want hoe je dat maakt weet ik niet,,ben niet erg technisch ofzo
Vvincent schreef:Zit wel goed,
Maar zet mij maar op de lijst, dit keer wel effe vrij vragen van werk
Marije_ schreef:nouw word hartstikke gezllig allemaalgaat een van jullie toevallig mee vrijdag avond naar Marijke de Jong? Is supergaaf! Zij is ook diegene die Rico van zijn trailerprobleem heeft afgeholpen
Heel leerzaam mense!
Vvincent schreef:Tussenuur, Ole
Bijna zelfde mensen als vorige keer als ik het zo zie
Nouja heb al vrij gevraagd en dit keer wel gekregen dus dat zit goed
veronoz schreef:Vvincent schreef:Tussenuur, Ole
Bijna zelfde mensen als vorige keer als ik het zo zie
Nouja heb al vrij gevraagd en dit keer wel gekregen dus dat zit goed
Maar misschien moet je weer *plotseling* werken
esziiY schreef:vncent, marije en christine ik zag jullie
esziiY schreef:aha zal ik doen hoor
en dan van te voren ff je sjaal fatshioneren
Vvincent schreef:veronoz schreef:
Maar misschien moet je weer *plotseling* werken
Nee schat, ik had toen een vervanger geregeld maar die kon zelf op het laatste moment niet daardoor moest ik dus wel, nu heb ik gewoon vrijgekregen wat ik toen dus niet had dus dat zit wel goed
veronoz schreef:Marije_ schreef:nouw word hartstikke gezllig allemaalgaat een van jullie toevallig mee vrijdag avond naar Marijke de Jong? Is supergaaf! Zij is ook diegene die Rico van zijn trailerprobleem heeft afgeholpen
Heel leerzaam mense!
Marije,, heb je al een kaartje dan??
Marije_ schreef:enne als je sjaal maar goed zit hea vincent
veronoz schreef:Marije_ schreef:nouw word hartstikke gezllig allemaalgaat een van jullie toevallig mee vrijdag avond naar Marijke de Jong? Is supergaaf! Zij is ook diegene die Rico van zijn trailerprobleem heeft afgeholpen
Heel leerzaam mense!
Marije,, heb je al een kaartje dan??