Ik weet niet wat jullie ervan vinden?
Arlette; ik schat m ongeveer 8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mencis schreef:Uhm we gaan dus gourmetten? Bij talisa? die hebben in ieder geval wel twee gourmet stellen(en ruimte)
mencis schreef:Uhm we gaan dus gourmetten? Bij talisa? die hebben in ieder geval wel twee gourmet stellen(en ruimte)
mencis schreef:Daarom dat hoeft ook niet
Mietje schreef:mencis schreef:Daarom dat hoeft ook niet
Grapjas
Nicotinegebrek?
Laska schreef:Uuh jongens.. Op de site staat dat ik 17 en bijna 18 ben.. vind ik best hoor alleen het is niet zo. Ik ben 15 jaar, en bijna 16.
En groningen, dat is voor mij echt heeeel ver weg, en voor amsolusa ook. Tenzij iemand ons van de trein afhaalt ofzo
Mietje schreef:Laska schreef:Uuh jongens.. Op de site staat dat ik 17 en bijna 18 ben.. vind ik best hoor alleen het is niet zo. Ik ben 15 jaar, en bijna 16.
En groningen, dat is voor mij echt heeeel ver weg, en voor amsolusa ook. Tenzij iemand ons van de trein afhaalt ofzo
Grapje van mij!Ga t direct even verbeteren!
van de trein afhalen is niet zo'n probleem lijkt me
HAHA Anne! Kettingroker
Laska schreef:Uuh jongens.. Op de site staat dat ik 17 en bijna 18 ben.. vind ik best hoor alleen het is niet zo. Ik ben 15 jaar, en bijna 16.