Ik zie nu net dat het vijftig euro zal worden voor een uur. Dan pak ik toch liever een paar lessen bij een ander. Ik ben al blij als ik die kan betalen. Denk dat ik daar meer aan ga hebben. Dus: count me out, tenzij er een goedkoper voorstel zou komen.
ik zou ook graag eens mee doen met Siska maar vervoer is hier het grote probleem, waarom is er niemand anders van hier in de buurt die gaat, maar zal es rondvragen maar vrees er weer voor pfff
ja zou zelf ook heel graag komen het probleem is dus dat ik zelf geen trailer heb ga kijken of ik vervoer ga vinden maar this nogal ver dus gaat moeilijk worden vrees ik... maar doe mijn best
Het lijkt mij wel eens tof om aan mee te doen maar vrees ook voor vervoer (en kan misschien beter eerst les nemen van iemand anders voor mij compleet belachelijk te maken) .
Pegasus, gewoon doen, ik neem dan een paard voor het eerst mee op andere locatie, kan ook nog lachen worden
Mijn laatste rijles is al zeker 6 jaar geleden, dus denk dat ik mij een beetje zou . Maar ik ga toch geen vervoer hebben (tenzij mijn vriendin mee zou willen komen maar die gaat dat heel zeker te duur vinden).
Pegasus, een clinic is om bijteleren he en heb zelf ook al 5 maanden geen les gehad en siska heeft ook nog niet zoveel plaatsten gezien en als ze ergens voor de eerste keer is loopt ze liever met haar staart in de lucht en wil ze wat rondkijken dus :p
anders moeten we mss samen een trailer huren weet begod niet wat dat kost of aan een trail zou ik mss nog kunne geraken, maar probleem is dat wij geen auto hebben die dat kan trekken mama zou me wel willen brengen heeft ook een rijbewijs voor trailer maarja alleen met een trailer geraken we er niet he.. pff waarom hebben we nu geen jeep
Allereerst: Sorry voor het lange wachten! Heb vandaag pas Laeremens kunnen bereiken - hij was steeds in vergadering, of ik moest op een uur terugbellen waarop ik niet kon enz. En ... het is opgelost! We hebben de piste op zaterdag 22 april, van 12h tot 18h. Eventueel tot 19h, mochten we met meer dan 15 zijn.
Whiehiew! Zo boos als ik enkele dagen geleden was, zo opgetogen ben ik nu !
Uiteindelijk kwam het neer op een 'misunderstanding'. Doordat ik gepolst had naar de geluidsinstallate, en of we dan ook de buitenpiste mochten gebruiken, hadden ze 350€ gerekend. Als we deze niet gebruiken, is het 12€50 per uur, aldus Laeremans. Dus bij deze @ Tyrza: de geluidsintallatie kunnen we niet gebruiken. Gelukkig heb jij wel een draagbare set .
Bij voorkeur op niveau (afhankelijk als er mensen zijn die bv met zijn tweeën in de trailer zitten en een ander niveau hebben, dan kan er gekeken worden of zij in dezelfde groep kunnen om de wachttijd voor de paarden te verkorten).
Er zal op de inschrijflijst dan ook informatie gevraagd worden omtrent niveau, leeftijd paard, ras en bijzonderheden waar je deze info dus ook kwijt kunt