22 december? Is het dan vakantie?Onee ik zag het al. Een donderdag.Ja, Marthe en ik gaan ook mee, maar kan het niet eerder?
Dan heb ik net het concert van Anouk enzo gehad en 2 toetsen, en wow dat duurt nog langer dan een maand ja, waarom niet gewoon over twee weekjes ofzo ?
Tja, we moesten een datum prikken, en toen hebben we maar wat verder weg gedaan, zodat iedereen kon...
ik ga niet meer mee Mlies, Marlies, 16, Zuidlaren.- Sterre_Nanza, Mayra, 17, Niekerk.- stippielove, Manja, 15, Haren.- Topsylover, Annika, 13 , Annen.- Cloverdale, Stephanie, 16, Groningen.- Cootjuh, 16, Zuidlaren.- Krizzy, Tamar, 14, Niekerk.- Radijs, Lindi, 15, Eelde- Britjuh, Britt, 12, Annen of Zuidlaren?- Marije86, Marije, 19, Groningen.
Ja, das wel het makkelijkst denk ik. Eerst wat drinken en dan film, of eerst film en dan wat drinken?
Sterre_Nanza schreef:Hmmm toen werd de lijst weer korter.. Waarom ga je niet mee?Ik ben geen harry potter fan
- Mlies, Marlies, 16, Zuidlaren.- Sterre_Nanza, Mayra, 17, Niekerk.- stippielove, Manja, 15, Haren.- Topsylover, Annika, 13 , Annen.- Cloverdale, Stephanie, 16, Groningen.- Cootjuh, 16, Zuidlaren.- Krizzy, Tamar, 14, Niekerk.- Radijs, Lindi, 15, Eelde- Britjuh, Britt, 12, Annen of Zuidlaren?- Marije86, Marije, 19, Groningen.- Gerbenfroh, 17, Noordbroek- Glam, 17, Winschoten
Dat vind ik dan wel weer stoer. Dan komt ie in m'n profiel.Zo van "Ha, ik sta lekker met GF op de foto. "